Administrativ assistent
Skrivstugan / Administratörsjobb / Oskarshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Oskarshamn,
Mönsterås,
Högsby,
Hultsfred,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skrivstugan i Oskarshamn Företagsbeskrivning:
Skrivstugan AB - vi har resurserna!
Behöver ditt företag förstärkning? Vi hjälper ditt företag när behovet finns! Inget uppdrag är för stort eller för litet. Vi finns för att ge professionell hjälp vid långa projekt såväl som vid kortare uppdrag.
Vi har lång erfarenhet av uppdrag och projekt inom administration, ekonomi och dokumenthantering där majoriteten av vår personal arbetar idag, men vi växer ständigt inom nya yrkesområden. Med lyhördhet och fingertoppskänsla kan vi erbjuda rätt kompetens i varje enskilt uppdrag.
Bemanning för oss innebär rätt person på rätt plats. Varje uppdrag kräver en individuell anpassning. Vi tillsätter kvalificerad personal och upprätthåller en personlig kontakt under hela uppdraget. Detta gäller med kund såväl som personal för att säkerställa en god kvalitet.
Vi är företaget för ditt företag! Med våra tjänster kan båda parter göra det de är bäst på!
Publiceringsdatum2014-03-05Dina arbetsuppgifterFör kunds räkning söker vi en administrativ assistent till Oskarshamns-området. Tjänsten omfattar 100 % och ska tillsättas i början av april månad eller tidigare. Uppdraget beräknas pågå t o m september 2014 med chans till förlängning.
Din roll kommer att innebära ett administrativt stöd åt företagets vice VD där du hanterar vanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter. Uppgifter som bland annat ingår i tjänsten:
• Organisera möten och besök med interna såväl som externa deltagare
• Hantera informationsflödet med avseende på sekretess eller vidare hantering
• Föra protokoll vid möten, både på svenska och engelska
• Framställning av presentationsunderlag och utforma samt författa dokument, även detta på svenska och engelska
• Hantera vissa förekommande inköp av material och tjänster inom företaget
• Månatligen sammanställa framdriften av de program och aktiviteter som genomförs i samband med tjänstens arbetsområde. Därmed innebär din roll att begära in statusrapporter för att sedan sammanställa dessa.
Önskvärda kvalifikationer och egenskaper:
Med anledning av att flertalet arbetsuppgifter innefattar svenska och engelska ser vi att du har goda kunskaper i språken vad gäller tal, skrift och förståelse. Du ska förutom detta ha en god kommunikativ förmåga och en hög social kompetens.
I din roll läggs stor fokus på kundbehov och kundtillfredsställelse samtidigt som du ska utföra ett gott resultat med hög kvalitet och kvantitet. Du ska vara ansvarstagande och strukturerad, detta för att du ska arbeta på ett systematiskt, metodiskt och pålitligt sätt. Vi ser att du visar ett engagemang för detta företag genom att tillgodose befintliga instruktioner, procedurer och policys samt att du har lätt för att förstå arbetsuppgifternas innebörd och organiserar dessa enligt din tidsplan.
Vi ser att du har B-körkort och tillgång till bil, detta för att du på ett självständigt sätt ska kunna ta dig till arbetsplatsen.
Då tjänsten tillsätts snarast möjligt behandlar vi ansökningarna löpande - vänta inte med att skicka in CV och personligt brev till oss! Vi ser fram emot din ansökan!
KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-25
Ange följande referens när du ansöker: ADM20140325
Ansökan kan skickas till e-postadress:
info@skrivstugan.seKontaktAnnelie Engquist, VD 0491-760616 (Telefon)
info@skrivstugan.seCarolina Engquist, Administratör 0491-760616 (Telefon)
info@skrivstugan.seFöretagSkrivstugan
AdressSkrivstugan
57230 Oskarshamn
KontorsadressDrottninggatan 1 B
Oskarshamn
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0491-760616
E-postadress:
info@skrivstugan.se Jobbnummer 1799015
Observera att sista ansökningsdag har passerat.