Administrativ assistent
Arboga kommun / Administratörsjobb / Arboga
2016-10-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Administrativ assistent" (publicerad 2020-02-18) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Arboga,
Kungsör,
Köping,
Hallstahammar,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arboga kommun i Arboga I Arboga finns småstadens charm i storstadens närhet. Natur, skolor och fritidsaktiviteter ligger aldrig mer än en promenad eller cykeltur bort. Många människor hämtar sin inspiration i Arboga. Här finns plats och tid att tänka nya tankar. Tid att vara tillsammans.
Socialförvaltningen söker en administrativ assistent till verksamheten för funktionshinder.
Verksamheten för funktionshinder omfattar alla insatser enligt Lagen om stöd och service (LSS) som kommunen ansvarar för. Som administrativ assistent kommer du att ha många varierande uppgifter och ha en stödjande funktion till verksamhetschefen och enhetscheferna.
Arbetsbeskrivning för olika områden som ingår i tjänsten
Diverse kontorsservice:
Inköpsansvarig av kontorsmaterial, göra diverse beställningar, boka och förbereda konferensrum inför möten samt ibland skriva minnesanteckningar, göra utskick av information, sammanställa diverse uppgifter, kopiering/scanning av material, strukturera upp i pärmar med mera.
Visst rekryteringsuppdrag:
Rekrytering av timvikarier, skriva anställningsbevis, kontrollera scheman, strukturera upp en kontrollfunktion över diverse inloggningar för vikarier med mera.
Samordnare för vissa insatser enligt Lagen om Stöd och Service:
Verkställa och följa upp insatserna Kontaktperson och Stödfamilj.
Som administrativ assistent hos oss får du ett omväxlande arbete med många olika arbetsuppgifter. Genom att ge professionell service bidrar du till en effektiv verksamhet.
Kvalifikationskrav
Gymnasieexamen är ett krav men eftergymnasial utbildning är önskvärt. Erfarenheter av samordnaruppdrag eller arbetsledning är meriterande. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och behärska Officepaketet. Erfarenheter av Time Care är meriterande. Som person är du öppen och serviceinriktad, samarbetsvillig och är van att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Du har lätt för att prioritera och ta egna initiativ samt är mycket ansvarstagande. Du är även flexibel och prestigelös.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Arbetstid och omfattning
Heltid, tillsvidare. Tillträde snarast efter överenskommelse.
Publiceringsdatum2016-10-20ErsättningMånadslön. Vi tillämpar individuell lönesättning.
Kontaktperson för detta jobbVerksamhetschef Cecilia Ring Moberg: 0708-12 39 23.
Facklig kontaktKommunal Arboga: 0589-61 17 09, 010-442 81 87.
Vision: Carl-Johan Victorin, 0589-870 83.
Så ansöker duSista ansökningsdag är 2016-11-07.
Urval sker fortlöpande så välkommen med din ansökan idag!
Ansöker gör du via extern webbplats:
www.hrsupporten.se/arboga.phpRef nr 736/16
Välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss all kontakt från annonserings- och bemanningsföretag i rekryteringen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-07
Ange följande referens när du ansöker: 736/16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVerksamhetschef Cecilia Ring-Moberg 0589-876 19
Facklig kontakt• Kommunal Arboga 0589-61 17 09
Vision Carl Johan Victorin 0589-870 83
FöretagArboga kommun
AdressArboga kommun
Box 45
73221 ARBOGA
KontorsadressSmedjegatan 5
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3115755
Observera att sista ansökningsdag har passerat.