Administrativ assistent - sjukhusreceptionen Ljungby lasarett
Region Kronoberg, Regionservice / Receptionistjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Kronoberg, Regionservice i Växjö,
Tingsryd,
Ljungby eller i
hela Sverige I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".
Verksamhetsområde kundservice och logistik är en del av regionservice och har till uppgift att tillhandahålla, utveckla och förvalta intern kundservice och logistiktjänster åt Region Kronoberg. Vi är idag cirka 90 medarbetare.
Avdelningen intern kundservice ingår i verksamhetsområdet kundservice och logistik.
Avdelningen är regionens interna kundservicefunktion, den naturliga ingången till regionservice för hjälp med beställningar, information och frågor som rör intern service. Vi ansvarar även för sjukhusreceptionen på Centrallasarettet och vuxenpsykiatrin i Växjö samt på Ljungby lasarett. Vi är cirka 20 medarbetare på intern kundservice.
Publiceringsdatum2020-09-24ArbetsuppgifterSom administrativ assistent i sjukhusreceptionen på Ljungby lasarett kommer dina arbetsuppgifter bestå av ankomstregistrering, betalning och information till medborgare samt fakturering och efterregistrering av mottagningsbesök. Vi jobbar både vid våra självbetjäningsterminaler, med att vara behjälpliga med registrering, samt manuell hantering.
KvalifikationerVi söker dig med tidigare erfarenhet från receptionsarbete och/eller kundservicearbete.
Du har förmåga att sätta kundens behov i centrum, vara serviceminded och sträva efter att ge kunden bästa möjliga bemötande. Som person är du noggrann, flexibel och klarar av en stundtals ojämn arbetsbelastning. Det är även viktigt att vara kommunikativ samt trivas i en stimulerande och utmanande miljö.
Som minst har du en teoretisk gymnasieutbildning eller annan utbildning som bedöms likvärdig. Du behärskar svenska språket i tal och skrift samt engelska i tal. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Du har god telefon- och datorvana med goda kunskaper i Office-paketet.
Stor vikt kommer att läggas vid ett serviceinriktat förhållningssätt.
ÖVRIGT
Bifoga utbildningsbetyg/intyg som är relevanta för tjänsten.
Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693.
Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen.
Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Varaktighet, arbetstid
Deltid. 80% Dagtid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Önskat tillträde 1 december. , upphör: Tjänsten är ett vikariat under föräldraledighet på cirka 1 år. .
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-10-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Kronoberg, Regionservice
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "RGS 29/20".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Region Kronoberg (org.nr 232100-0065)
Arbetsplats Region Kronoberg, Regionservice
Jobbnummer 5372263
Observera att sista ansökningsdag har passerat.