Administrativ anbuds- och resurskoordinator till engagerat tekni
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-12-03FöretagetFöretaget är sedan 1980-talet verksamt i Sverige med kontor i Stockholm och Malmö där de är en ledande leverantör av tekniska lösningar. Bakgrunden bland de 42 anställda är varierad men tillsammans bidrar dessa med att ge kunden en optimalt skräddarsydd helhetslösning inom ljud, ljus och specialeffekter med den senaste tekniken.
Företagskulturen präglas av ett engagemang och starkt intresse för tekniska lösningar i kombination med att leverera god kundservice. Ledorden är ett öppet, ärligt och tydligt arbetsklimat där du håller vad du lovar och har kul på vägen.
Dina arbetsuppgifterDetta är en bred roll där du arbetar varierat med rersursplanering, upphandlingar av anbud och avtal samt administration kopplat till kundsamarbetena. Som resurskoordinator ligger ditt huvudsakliga ansvarsområde i att fördela interna personalresurser. Detta för att få rätt kompetens i projekten som beställs av företagets kunder i samband med möten, evenemang och fasta installationer. I och med din centrala, samverkande roll samarbetar du tätt med säljare, projektledare och tekniker. Därtill har du kontakt med kunderna för att boka in personal för projekten.
I denna tjänst är du anställd som konsult via Bravura. Uppdraget sträcker sig över minst ett år, med chans till överrekrytering på sikt. Arbetstiderna är förlagda till kontorstid.
KvalifikationerUtbildning: Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning
Erfarenhet: Tidigare servicerelaterad erfarenhet, gärna med inslag av försäljning
Programvaror/verktyg: Officepaketet, främst Excel
Meriterande: Erfarenhet från installations- och teknikbranschen, systemvana i Navision.
Språk: Svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Detta är tjänsten för dig som trivs i en roll där den ena dagen inte är den andra lik. Då du har en koordinerande roll är det viktigt att du besitter en förmåga att agera problemlösande genom att på ett tålmodigt och flexibelt vis kunna pussla för att få projekten att gå i hamn. Det ska ligga i ditt intresse att hjälpa till där det behövs, således är du en prestigelös person. Arbetet medför en stor del administrativa uppgifter så ett strukturerat arbetssätt är avgörande.
Övrig information:
Start: Omgående, uppdragslängd minst ett år
Plats: Stockholm
Lön: Fast
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMagdalena Klasson 08-40024050
magdalena.klasson@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2558190
Observera att sista ansökningsdag har passerat.