Admin Consultant

2Complete AB / Kundservicejobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Jönköping, Nässjö, Gnosjö, Falköping, Haninge eller i hela Sverige

Trivs du med kundbemötande och med ansvaret att vara företagets ansikte utåt? Här får du möjlighet att möta kunder varje dag och arbeta med inkommande ärenden, serviceordrar och tillhörande administrativa uppgifter.

Vad erbjuder vi?
Du erbjuds en anställning på 1,5 år men god chans till förlängning. Du arbetar hos en stor koncern med mycket möjligheter och i början av din anställning kommer du att få en upplärning till arbetet under introduktion, vidare kommer du att ingå i en grupp med hög team känsla och sammanhållning.

Arbetet utförs från kontoret i Jönköping och arbetstiderna är förlagda på mån-fre och roteras grupp-mässigt där arbetspasset är mellan 07:00-16:00 alternativt 07:30-16:30.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har 1-2 års yrkeserfarenhet inom servicebranschen, liknande roll eller annat relevant område. Du ska ha avklarat minst en 3 årig gymnasieutbildning och ha mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift.

Vi ser även att ned stående punkter passar in på dig:
• Strukturerad/ God administrativ förmåga
• Relationsskapande med hög servicenivå
• God kommunikativ förmåga
• God samarbetsförmåga
• Självgående
• Ansvarstagande

Vad innebär rollen?
I rollen prioriterar du bland inkommande ärenden och har daglig kontakt med kunder om t.ex. produkt-, leverans-, prisfrågor och orderläggning. Rollen innefattar till stor del kundservice, planering och administration.

I rollen ingår:
• Vara första kontaktperson vid inkommande samtal eller mail från kund
• Lägga serviceorder i affärssystem med grund i information från kund
• Säkerställa att det svar som lämnas överensstämmer med företagets policies och regler
• Kontinuerligt arbeta med att skapa och upprätthålla goda relationer med kunderna

Utöver kundkontakt har du även mycket kontakt internt, där du bland annat besvarar frågor, delegerar ut arbeten till regioner etc.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datumet, skicka därför in din ansökan snarast. Vid frågor eller funderingar kontakta den ansvariga rekryteraren Dinara Garipova.

2Complete
Varför skall du bli konsult hos oss?
Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön, friskvårdsbidrag, och terminalglasögon.

Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3554".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
2Complete AB (org.nr 556811-8334), http://www.2complete.se

Kontakt
Dinara Garipova
dinara.garipova@2complete.se
+46 72 193 79 00

Jobbnummer
7576584

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: