Adecco söker omgående en Sales Coordinator

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu söker vi omgående en Sales Coordinator för uppdrag hos vår kund

Publiceringsdatum
2011-03-11

Dina arbetsuppgifter
Vår kund är ett internationellt speditionsföretag och du kommer att tillhöra ett team som samarbetar med utesäljare. Övergripande kommer att arbeta med prissättning samt att erbjuda produkter till företagets kunder. Du kommer att utveckla befintliga affärslösningar samt, tillsammans med kunden, även skapa nya. Tjänsten är på heltid med omgående start och med varaktighet ca 6 månader. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning.

Erfarenheter
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från transport, logistik eller rederi. Vi ser gärna att du har erfarenhet från försäljning. Ett krav är att du har mycket god datorvana samt uttrycker dig obehindrat på engelska, så väl i tal som skrift.

Dina personliga egenskaper
Som person är du driven, snabblärd och van att arbeta i ett högt tempo. Vidare är du utåtriktad, orädd och initiativtagande. Du besitter god kommunikativ förmåga, är kundfokuserad, serviceminded och arbetar gärna i team. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag. Som konsult hos oss på Adecco är du anställd i Adecco Sweden och får möjligheten att arbeta via olika uppdrag som matchar och ökar din kompetens.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på telefon 031 725 45 38.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254538

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
874317

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: