Adecco Södertälje söker Innesäljare/receptionist

Adecco Sweden AB, Södertälje / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Södertälje i Södertälje, Botkyrka, Huddinge, Järfälla, Stockholm eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb varje år. Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Företagsbeskrivning
Endast 5 mil från Stockholm, i Sörmländska Järna, ligger Marcus Komponenter AB. Nordens ledande tillverkare av ogängade fästelement och axlar. Varje år levererar vi över 25 miljoner cylindriska pinnar till fordons- och verkstadsindustrin. Med mer än 50 års erfarenhet är vi idag en trygg och säker leverantör till kunden med högt ställda kvalitetskrav.

Publiceringsdatum
2008-06-17

Dina arbetsuppgifter
Daglig kontakt med våra kunder.
Orderhantering, offerter, leveransbesked/planering och teknisk support.
EDI hantering (elektroniska leveransplaner, aviseringar och fakturor)
Transport bokningar
Fungera som företagets receptionist.
Ansvar för verksamhetens logistik.
Inköp av förbrukningsmaterial och kontorsmaterial.
Fakturering.
Övriga administrativa uppgifter i en liten organisation.
Delaktig i byte av affärssystem till Monitor. (kommer ske under våren.)
Vi vill att du:
Har erfarenhet av MPS system och goda kunskaper i Word och Excel.
Gärna erfarenhet av affärssystemet Monitor.
Är van vid självständigt arbete och tar egna initiativ.
Ordningsam och ser till att saker händer.
Tycker om kundkontakter och sätter kunden i fokus.
Har tekniskt intresse.
Har goda engelska kunskaper i tal och skrift. En merit om du även behärskar tyska.
Stresstålig eftersom arbetsbelastningen tidvis kan vara stor.

Dina personliga egenskaper
För att jobba som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Detta erbjuder Adecco dig
Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.
Fakta om anställning
Du blir anställd som ambulerande konsult hos Adecco i Södertälje. Vikariat cirka 1,5 år. Heltid/dagtid.
För rätt person finns eventuellt möjlighet till förlängning
Intresserad
Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du söker via länken nedan:
http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=52409

Kontaktperson för detta jobb
Paula Lindgren 08-55598704 eller paula.lindgren@adecco.se

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön + rörlig lön
Fast+ rörlig lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: paula.lindgren@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB, Södertälje

Adress
Adecco Sweden AB, Södertälje
Storgatan 1
15172 Södertälje

Kontorsadress
Storgatan 1
Södertälje

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-555 987 00
Faxnummer: 08-55598799
E-postadress: sodertalje@adecco.se

Jobbnummer
251670

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Södertälje

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Södertälje: