Account Manager till team ekonomi
Ryska Posten Bemanning / Säljarjobb / Stockholm
2017-11-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager till team ekonomi" (publicerad 2018-03-09) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Vill du vara med och skapa en unik historia?
Efter några framgångsrika år i branschen kommer Ryska Posten Bemanning nu att göra nästa stora satsning inom ekonomi och söker i samband med detta en unik säljare som vill vara med och skapa historia.
OM OSS
Ryska Posten Bemanning grundades 2012 och är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom yrkesområdena reception, administration, kundtjänst, ekonomi och övrig kontorsservice. Som en del av Ryska Posten Bemanning blir du en del av ett starkt och sammansvetsat team med höga ambitioner som brinner för service och kundrelationer och lever efter våra ledord vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Som Account Manager i team ekonomi kommer du att arbeta fokuserat med försäljning av ekonomitjänster men du kommer att vara en del av ett större säljteam och arbeta tillsammans med drivna och engagerade kollegor som alla brinner för försäljning och kundrelationer.
I rollen som Account Manager ansvarar du för hela säljprocessen vilket innebär att du prospekterar, bokar och genomför kundmöten samt följer upp dina affärer. Du arbetar även nära en erfaren rekryterare för att kunna presentera bästa möjliga kandidater till dina kunder.
Publiceringsdatum2017-11-22Arbetsuppgifter• Prospektering
• Boka och genomföra kundmöten
• Arbeta med utveckling av befintliga kundrealationer
• Skräddarsy lösningar och arbeta aktivt med att alltid ha nöjda kunder i din kundstock
VI SÖKER DIG SOM
• Har flerårig erfarenhet från sälj- och servicebranschen
• Har arbetat med försäljning av ekonomitjänster
• Kan uttrycka sig väl på svenska i både tal och skrift
Det är meriterande om du:
• Har en utbildning inom ekonomi
• Har erfarenhet från bemanning och rekryteringsbranschen
Som person är du självgående, orädd och initiativtagande. Du är en lösningsorienterad person som tycker om att arbeta mot högt uppsatta mål och drivs av att ständigt förbättra och utveckla både dig själv och verksamheten du arbetar i.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rakel.lilja@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFast + rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63b
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63b
Jobbnummer 3816271
Observera att sista ansökningsdag har passerat.