Account Manager New Business Sthlm - internt till Maxkompetens I
Maxkompetens / Säljarjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens i Örebro,
Eskilstuna,
Västerås,
Norrköping,
Karlstad eller i
hela Sverige Maxkompetens Sverige AB
Publiceringsdatum2013-06-26ArbetsuppgifterTill vårt nystartade affärsområde New Business Sthlm söker vi nu dig som på egen hand har förmågan, drivet och viljan att arbeta upp din egen kundkrets. Till ditt förfogande står hela vår organisation för att hjälpa till med att prospektera din egen marknad, bearbeta denna utifrån identifierade affärsmöjligheter och därefter göra avslut.
Som Account Manager New Business Sthlm jobbar du med försäljning av bemannings- och rekryteringstjänster. Du har daglig kontakt med främst nya och kunder och ditt arbete handlar om att identifiera, skapa och utveckla kundrelationer samt finna kundanpassade lösningar. I ditt arbete ingår mötesbokning, canvasbesök, genomförande av kundmöten, offert- och avtalsskrivning samt rapportering.
Du kommer jobba i ett mindre team tillsammans med andra account managers och rekryterare för att kontoret skall nå utsatta mål enligt budget. Vi ger dig utmaningen att avancera och få utökat ansvar vad gäller kundrelationer, exempelvis storkunder, eller att gå vidare till ledande befattningar. Tjänsten är i dagsläget ett tidsbegränsat vikariat till och med sommaren 2014 men vår ambition är att du ska kunna utvecklas med oss och övergå till en fast anställning.
Vi som jobbar på Maxkompetens är ambitiösa, drivna och engagerade medarbetare med glimten i ögat. Du kommer att rapportera direkt till försäljningschef Sverige. Din arbetsplats kommer att vara belägen i fräscha lokaler i centrala Stockholm och du får även tillgång till poolbil.
ProfilVi söker dig som tycker att försäljning är det bästa som finns. Du brinner för nöjda kunder och får en kick av perfekta avslut. Du har en glädje, ett driv och en stor vilja i ditt arbete samtidigt som du har uthålligheten att komma igen vid tillfälliga motgångar.
Tidigare erfarenhet från försäljning inom bemanningsbranschen eller B2B är meriterande men inte ett krav. Stor vikt läggs istället vid dina personliga egenskaper och främst din vilja att lyckas. Du har lätt för att ta kontakt och utveckla nya, långvariga relationer. Du är ambitiös, drivs av resultatmål och trivs i ett högt arbetstempo. Som kollega är du lättsam, flexibel och kunnig samtidigt som du bidrar med energi till gruppen.
B-körkort är ett krav
Omfattning: Heltid
Arbetsplats: Stockholm
Start: augusti/september 2013
Anställningsform: Tidsbegränsat vikariat till sommaren 2014 med chans till tillsvidareanställning
Lön: Fast lön + provision
Maxkompetens står för trygghet, enkelhet och service. Det innebär att vi etablerar nära kontakt med våra uppdragsgivare för att förstå deras behov. Vill du bli en del av vårt Account Managers- team? Sök redan idag, urval sker löpande!
Om företagetMaxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-07-31
Ange följande referens när du ansöker: 1850
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLi Lövebrant 08-120 753 03
li.lovebrant@maxkompetens.seFöretagMaxkompetens
AdressMaxkompetens
Herkulesgatan 12
11152 Stockholm
Jobbnummer 1592369
Observera att sista ansökningsdag har passerat.