2nd line-support / Supporttekniker

Bravura / Supportteknikerjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Jönköping, Nässjö, Ulricehamn, Haninge, Gislaved eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-06-29

Företaget
Bravura söker en IT-support till vårt kundföretag i Jönköping. Företaget är ett en del av en större koncern som är marknadsledande i Norden och Baltikum inom IT-infrastruktur. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Jönköping, där du arbetar i ett engagerat team som gemensamt brinner för IT. Kulturen präglas utav företagets värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kamratskap och ett visst mått av galenskap är helt naturligt. Uppdraget erbjuder dig dessutom goda utvecklingsmöjligheter och korta beslutsvägar.


Dina arbetsuppgifter
I rollen arbetar du i projektform mot kund för att stärka deras IT-avdelning. Du medverkar i ett införandeprojekt av Windows 10 samt Office 2016. Du arbetar med support i 2nd line, men även platsservice. Du hanterar ärenden som kommer från företagets 1st line support, som sedan kommer till 2nd line och blir lösta där. Problemen har varierande karaktär och svårighetsgrad och rör allt från klientproblem till serverproblem.


Kvalifikationer
• Något års arbetslivserfarenhet inom området
• Kunskap inom Windows 10 och MS Office 2016
• Grundläggande kunskaper inom AD och nätverk
• Kännedom inom Citrix
• Du talar och skriver obehindrat på svenska
• B-körkort

Vi söker dig med ett stort intresse för IT och service. Du som söker denna tjänst trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och driva ditt arbete framåt. Med en positiv attityd antar du och löser de problem samt utmaningar som du stöter på. Vidare har du förmågan att tänka analytiskt och du är alltid mån om att ge förstklassig service.

Övrig information:

Start: 2018-09-01
Plats: Jönköping
Lön: enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: 2nd line, 1st line, 3rd line, 2nd line support, support, supporttekniker, AD, Citrix, Windows 10, MS Office, uppdrag, heltid, Jönköping

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anela Brandic anela.brandic@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0680

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4230188

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: