2 Teamledare

Proffice Sverige AB / Receptionistjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Nu söker vi två teamledare för arbete hos en av våra kunder i Umeå
Ditt nya arbete
Som teamledare kommer du att ansvara för en grupp om ca 15-20 kundservicemedarbetare som via främst telefon svarar på kundernas frågor, vilket även innebär en del administration. Dina arbetsuppgifter innebär att du har personalansvar, budgetansvar och operativt ansvar för din grupp. Detta innebär att du löpande arbetar med kompetensutveckling och har ett coachande angreppssätt för att utveckla medarbetarnas prestation och motivation. Vidare kommer du att dagligen följa upp individuella mål och vidta eventuella åtgärder. Det är viktigt att du har god kommunikativ förmåga och ser till att dina medarbetare har tillgång till information och rutiner. Du kommer även att själv delta i produktionen. Stort fokus kommer att ligga på effektivitet och kvalitet.

Publiceringsdatum
2009-12-14

Kvalifikationer
För att passa in i rollen måste du ha tidigare erfarenhet av personalledning samt erfarenhet från kundservice. Du måste alltså ha en förmåga att alltid kunna sätta kunden i fokus samtidigt som du kan arbeta effektivt enligt fastställda rutiner. Det krävs att du som person är en god ledare och coach med starkt engagemang för att utveckla och utbilda individer i en serviceverksamhet. Som person är du trygg i din ledarroll och trivs i en föränderlig miljö med ofta förekommande mål- och resultatuppföljning.
Vidare har du god förmåga att kommunicera, framför allt muntligen på svenska och engelska. Du är även målinriktad och har ett starkt driv. Tempot är högt, varför du måste kunna prioritera och ha mycket på gång samtidigt. Har du en akademisk utbildning är det meriterande. Självklart har du mycket goda datakunskaper.
Ansökan & frågor
Tjänsterna kommer att tillsättas under januari och vi vill därför ha in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 3 januari. Ansök via www.proffice.se, där du kopplar CV och personligt brev.
Har du funderingar är du varmt välkommen att ta kontakt med Elin Wiklund på Proffice, tfn: 090-700 702.

Arbetstider och omfattning
Visstid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-01-03
Ansökan skickas till:
Ansök senast den 3 januari 2010, via www.proffice.se, där du kopplar CV och personligt brev.
Har du funderingar är du varmt välkommen att ta kontakt med Elin Wiklund på Proffice, tfn: 090-700 702.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Wiklund, Elin

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
552621

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: