2 Arbetsmarknadssekreterare till Steget
Burlövs kommun, Arbetsmarknadsåtgärder / Personaltjänstemannajobb / Burlöv
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla personaltjänstemannajobb i Burlöv,
Lomma,
Malmö,
Staffanstorp,
Lund eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Burlövs kommun, Arbetsmarknadsåtgärder i Burlöv Burlövs kommun
Den kreativa mötesplatsen för boende, näringsliv, utveckling och kultur.
I Burlövs kommun arbetar vi alla utifrån en värdegrund där vi ger ett gott bemötande till varandra och de personer som vi möter i vårt arbete. Vi möter varandra på ett likvärdigt sätt som präglas av respekt, vänlighet och förståelse för varandras olikheter. Vi ger en god service till våra medborgare på ett professionellt sätt, där dialogen lägger grunden till förbättringar i våra verksamheter och vårt arbete.
Vårt uppdrag är att ge service till kommunens invånare och göra det med hög kvalitet.
Burlövs kommun söker två handledare till ESF projektet Steget.
Burlövs kommun har beviljats medel från Europeiska Socialfonden för att genomföra ett
3 - årigt projekt. Projektägarskapet tillhör kommunen medan Försäkringskassa, Arbetsförmedling och Psykiatrisk öppenvård är samverkanspartner.
Syftet med projektet är att skapa en hållbar samverkansstruktur som riktar sig till att erbjuda individuellt anpassad samordnad rehabilitering och meningsfull sysselsättning till personer med psykisk ohälsa.
Projektet kommer att pågå mellan 2017- 09-01- 2018-08-31 med 6 månaders förprojektering.
Publiceringsdatum2017-10-02ArbetsuppgifterDin roll som arbetsmarknadssekreterare innebär att i samverkan arbeta med deltagarna utifrån metoderna Supported Training, Supported Employment och Supported Education. Du är nytänkande och tycker om att utmana gränser för vad som anses vara möjligt - ser lösningar där andra ser svårigheter.
I rollen ingår även administrativa arbetsuppgifter, såsom dokumentation, registrering i dokumentationssystem samt kvalitetssäkring.
Du kommer att vara anställd av Arbetsmarknadsenheten men vara placerad i projektet.
KvalifikationerVi söker dig som har en eftergymnasial utbildning samt minst två års arbetslivserfarenhet inom område som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom området arbetsmarknad och av arbete inom offentlig verksamhet.
Du har erfarenhet av kontaktskapande och relationsbyggande arbete i syfte att skapa och upprätthålla goda relationer och förmåga att organisera och arbeta mot uppsatta mål.
Det är även meriterande om du har ett brett nätverk av företagskontakter och erfarenhet av att arbeta med försäljning eller kundrelationer.
För att lyckas i rollen är du socialt utåtriktad och kommunikativ och får saker att hända. Du tar både initiativ och ansvar och kan arbeta individuellt såväl som i team.
Du uttrycker dig väl i svenska både i tal och skrift och har god datorvana.
ÖVRIGT
Burlövs kommun strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Burlövs kommun tillämpar rökfri arbetstid.
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2017-12-01 , upphör: 2020-08-31 Intervjuer sker löpande varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan snarast.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-13
Ange följande referens när du ansöker: A716439
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMonika S Amaral 040-625 67 43
Sandra Beletic
sandra.beletic@burlov.seFöretagBurlövs kommun, Arbetsmarknadsåtgärder
AdressBurlövs kommun, Arbetsmarknadsåtgärder
Box 53
23221 Arlöv
KontorsadressKärleksg 6, Medborgarhuset Arlöv
Jobbnummer 3728135
Observera att sista ansökningsdag har passerat.