1st-line supporttekniker till IT-bolag i Stockholm
TNG Group AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2018-03-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "1st-line supporttekniker till IT-bolag i Stockholm" (publicerad 2018-05-08) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Just nu söker vi dig som brinner för service, support och att lösa IT-problem i en miljö nära användarna.
Idag finns din möjlighet som supporttekniker inom 1st line nära användarna. Här blir du anställd direkt hos kunden som är ett välkänt IT-företag i centrala Stockholm.
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Du får möjlighet att jobba som supporttekniker på ett stort välkänt IT-företag där du får växa. Du kommer att vara en del av ett roligt, tight team som är motiverande och tar hand om sin personal. Du kommer få möjlighet att jobba med varierade ärenden i en roll där du kan utvecklas inom support och drift. Du kommer att vara en del av ett tight team och bemanna dess servicedesk. Du kommer att arbeta i en servicedeskmiljö.
Det här är en rekrytering där du blir anställd direkt hos kunden som är en stort IT-företag.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
* Supportera företagskunder och användare genom mail och telefon inom IT-ärenden
* Tekniska miljön är inom MS Windows, du jobbar också med MS Office, MS Outlook.
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du jobbar i fina lokaler i Stockholm norrort. Närmaste teamet som består av 4 personer där alla jobbar med samma arbetsuppgifter som du. Dina arbetstider kommer att variera och du jobbar antingen 08.00-17.00 eller 07.00-16.00. Du kommer att trivas här om du gillar att lösa problem både snabbt och enkelt samtidigt som du har en nära dialog med användarna.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som tidigare har jobbat i en servicedesk som supporttekniker och du behärskar svenska i tal och skrift. För att trivas i den här rollen har du ett naturligt teknisk intresse.
Du har:
* erfarenhet att arbeta i en servicedesk inom IT-support
* vana till att jobba i ärendehanteringssystem
* ett naturligt intresse för service och support
* vilja att lära dig nya saker
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG IT Digital som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-03-19ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohn Alm
John.alm@tngit.se 0728530996
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 4030374
Observera att sista ansökningsdag har passerat.