1st Line supporttekniker
Xllnc Advise / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xllnc Advise i Stockholm,
Huddinge,
Södertälje,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Är du driven, social och sugen på nya utamaningar? Då skulle du passa bra hos oss! Vi på Xllnc Advise värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.
Xllnc Advise söker nu efter härliga supporttekniker som vill vara med och utveckla Sveriges bästa servicedesk. Du kommer arbeta tillsammans med ett gäng kollegor i fräscha och ljusa lokaler i centrala Stockholm. Om du värdesätter ett nära samarbete på arbetsplatsen och spontana afterworks så kommer du att trivas hos oss!
Rollen som supporttekniker innebär främst teknisk support via telefon och mail till slutanvändare. Du kommer även arbeta med kontohantering i Active Directory, felsökning av både mjuk- och hårdvara, beställningar och incidenthantering. Arbetet är både reaktivt och proaktivt. Reaktivt för att dagligen lösa inkommande ärenden och proaktivt för att ständigt förbättra vår servicedesk.
Vi på Xllnc Advise söker dig som har en gymnasieutbildning inom IT eller dig som har hunnit arbeta som supporttekniker under minst ett halvår. Det är meriterande om du är van vid att arbeta i olika ärendehanteringssystem, gärna Easit.
För att passa som supporttekniker i vår servicedesk behöver du vara serviceinriktad och nyfiken. Du har ett öppet och lyhört förhållningssätt gentemot såväl användare som kollegor samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter.
På Xllnc Advise värdesätter vi varje individs utveckling. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och lära dig nya saker. Vi erbjuder alla supporttekniker en ITIL-certifiering som ger dig mer kunskap och förståelse för processer och rutiner i en servicedesk.
Är det Dig vi söker? Skicka i så fall in din ansökan redan idag - vi ser fram emot att träffa dig!
Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.
Våra tjänster och kompetenser hittar du inom IT Management, ITIL Consulting och Outsourcad IT. Med andra ord, vi har fullt fokus på att IT-tjänsterna anpassas helt och hållet efter det behov som uppstår i din verksamhet.
Vår ambition är att ständigt minimera våra kunders IT-problematik och bidra till ökad kvalitet, produktivitet och - förstås - lönsamhet.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-05-30ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagXllnc Advise
AdressXllnc Advise
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155
Jobbnummer 3528665
Observera att sista ansökningsdag har passerat.