1st line support
Randstad AB Stockholm / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Vi söker nu en tekniker till IT-support/Helpdesk.
Arbetsuppgifter
Du kommer ingå i Customer Care Center och fungerar som first line support. Rollen innebär att du bevakar ärenden och kontaktar kunder för att göra en första felsökning. Du assisterar per telefon och
har kontakt med både kunder och fälttekniker. Kvalitetsnivån är hög och målet är att klara av 60-70 % av alla inkomna ärenden.
Publiceringsdatum2009-03-11Utbildning och erfarenhetVi söker dig som har utbildning/erfarenhet inom IT och har arbetat med telefonsupport under minst 1 år. Du har mycket god kunskap inom PC-hårdvara samt har använt denna kunskap i arbetslivet.
Meriterande är även god kunskap inom programvaror samt elteknisk kunskap eller utbildning.
Dina personliga egenskaperDet är viktigt att du är pedagogisk och har lätt för att själv lära dig nya system. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Du kommer komma in på ett företag med stora utvecklingsmöjligheter. Med rätt attityd och vilja får du chans till större ansvar och möjlighet att gå vidare till nya roller inom bolaget.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Magnus Bergqvist på tel 08-693 94 09.
Vi intervjuar löpande.
Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnl överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-03-29
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMagnus Bergqvist, 08-693 94 09
FöretagRandstad AB Stockholm
AdressRandstad AB Stockholm
Box 17193
10462 STOCKHOLM
Jobbnummer 415856
Observera att sista ansökningsdag har passerat.