1st line suppoert till internationellt företag
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-10-17FöretagetFöretaget är ett svenskt företag som arbetar mot finansiella institutioner världen över. De arbetar med webbaserade tjänster för att reducera och hantera finansiell risk i handel med OTC-derivat. Huvudkontoret är baserat i Stockholm där centrala funktioner finns samt har företaget även kontor i finansvärldens metropoler; London, New York, Singapore och Tokyo. Företagets kunder är främst internationella investmentbanker och andra finansiella aktörer.
Företaget har idag ca 160 anställda på Stockholmskontoret och 270 medarbetare globalt.
Dina arbetsuppgifterDu blir en del av företagets 1st line support och ansvarar tillsammans med tre andra kollegor för den internationella supporten. Rollen innebär att bistå internt anställda med svar på frågor samt tekniska problem. Ärendena kommer in via telefon och mejl och kan vara av varierande karaktär, exempelvis installationer, ominstallationer eller att ansvara för beställningar. Huvudsakligen kommer du supporta kollegor på de övriga kontoren i världen, vidare supportar du även kollegor i Stockholm. I rollen kommer det finnas möjlighet att resa och besöka de andra kontoren runt om i världen. Engelska blir därför ett språk som du dagligen kommer använda dig av.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning, gärna med IT/teknikinriktning
• Erfarenhet av 1st line support ses som meriterande
• Goda kunskaper i Windowsmiljö
• Goda kunskaper i Macmiljö
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
För att trivas i rollen brinner du för IT samtidigt som du är en person som har förmågan att skapa goda relationer med människor i din omgivning. Du trivs med att arbeta i grupp och tar eget ansvar för ditt arbete. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta användaren i fokus. Därtill är du en person som inte har några problem med att ta egna initiativ och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT-support, kundservice, merförsäljning, IT, service, försäljning, heltid, kundtjänst, support
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaleb Musie
caleb.musie@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3753494
Observera att sista ansökningsdag har passerat.