Zehnder Group söker Ekonomiassistent/ Backoffice administration
Performiq AB / Ekonomiassistentjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Performiq AB i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag som tror att de bästa jobbkandidaterna i Sverige har varit aktiva inom en idrott. Handboll och hockey. Badminton och brottning. Osv. Alla vi anlitar från receptionister till toppledare, har jobbat stenhårt för att nå ett sportsligt mål. Antingen på elitnivå eller på hobbybasis. Åratal av dedikation till en idrott gör något med en människa. Vi kallar det den tysta skolan.
Svett, slit och ändlösa timmar i träningshallen resulterar i kvaliteter våra uppdragsgivare tycker om. Som att komma i tid, vara motiverade varje morgon och ha en stark vilja att vinna. Dessutom är de lagspelare. Bokstavligen. För mer information besök
www.performiq.seFöretagspresentation
Zehnder är marknadsledande inom luftrening. Zehnder Group Nordic AB (namnändrat från Freshman AB) är ett dotterbolag till Zehnder Group i Schweiz. Zehnder Group har representanter över hela världen och är marknadsledande i Europa inom områdena för värmeradiatorer, ventilation och luftrening.
Tjänstebeskrivning
Zehnder Group står inför stora satsningar på utveckling och med detta följer implementering av att nytt ekonomisystem. Därmed behöver vi förstärka vårt backoffice i Arninge, Täby med en projektanställning på 1 år. För rätt person kan möjligheten till arbete på 100 % finnas på sikt. Du kommer ansvara för den Nordiska Faktureringen, löpande bokföring för Sverige och backoffice mot den svenska Säljkåren med varierande arbetsuppgifter såsom:
• Reseräkningar för Sverige med kontroll mot lagar & regler samt bokning i ekonomisystem.
• Stöd till säljarna med avtalshantering.
• Hantering av anläggningsregister.
• Svara i telefon samt kontorsservice.
Krav på person
Vi söker nu dig som är gymnasieekonom eller liknade utbildning och har goda språkkunskaper i Engelska. Det är meriterande om du har baskunskaper och erfarenhet av Excel, Visma eller Garp som är våra ERP-system. Vi ser gärna att du kan tala ett annat Nordiskt språk men inte ett måste. Du har ett stort fokus på kvalitet och problemlösning och trivs med att periodvis arbeta självständigt. Då tjänsten innebär goda möjligheter att utvecklas inom företaget så är du en person som arbetar målinriktat och ständigt vill lära dig nya saker. För att lyckas i rollen krävs det att du är driven, serviceinriktad, flexibel och ansvarstagande. Vidare vet du vad god kundvård innebär och har en positiv attityd och ett glatt humör. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Ange gärna vilken idrott du har utövat och hur du kan dra nytta av det i rollen som Ekonomiassistent/ Backoffice administration.
Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare genom denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga dina egna dokument. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Anställningsomfattning: Heltid
Anställningsform: 1 år projektanställning
Tjänstgöringsort: Arninge, Täby
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
Publiceringsdatum2015-12-11ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-23
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1646
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Eriksson
FöretagPerformIQ AB
AdressPerformIQ AB
Sveavägen 159
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 159, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2572225
Observera att sista ansökningsdag har passerat.