Webhelp hakee palveluneuvojaa suomenkieliseen asiakastukeen
Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Stockholm
2019-02-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Webhelp hakee palveluneuvojaa suomenkieliseen asiakastukeen" (publicerad 2019-02-18) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Stockholm,
Solna,
Upplands Väsby,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Är du finsktalande? Social och serviceminded? Då har vi ditt nya jobb!
Webhelp arbetar på uppdrag för Nespresso och Flygbussarnas kundtjänst och rekryterar nu fler stjärnor till teamet. Dina goda språkkunskaper i finska en viktig förutsättning för att kunna arbeta mot våra finsktalande kunder i den här tjänsten.
Arbetsuppgifter:
Arbetet på vår kundtjänst kommer kretsa kring att assistera både finsk- och svensktalande kunders förfrågningar via telefon och mail från Webhelps huvudkontor i Solna. Här har du med dina språkkunskaper och sociala färdigheter ett försprång i att skapa positiva kundupplevelser. Du kommer hantera inkommande samtal gällande nya kunder, fakturafrågor, beställningar, teknisk support med mera.
Första tiden på Webhelp:
Tjänsten påbörjas med en två veckor lång heltidsutbildning inriktad mot Nespressos kunder, här kommer du få rätt verktyg och kunskap samt stöttning för att kunna besvara kundernas frågor och eventuella problem. Produktkunskap och samtalsteknik är fokuspunkterna under utbildningen där teorin kommer varvas med praktik genom bland annat medlyssning tillsammans med dina nya kollegor.
Bli en del av vårt team!
Vår arbetsplats präglas av god stämning, teamwork och kundservice i världsklass! För dig som är kreativ, arbetsam och målinriktad finns alla chanser att nå nya tjänster, på Webhelp är vi duktiga på att skapa goda interna utvecklingsmöjligheter.
För att trivas på kundtjänsten tror vi att du som söker har följande:
• En positiv attityd och lätt för att lära nya saker
• Du är lösningsorienterad och anpassar dig lätt till olika situationer, detta då det är en stor variation om vad kunderna behöver hjälp med på varje uppdrag
• Du är kommunikativ och lyhörd som person med en god social och verbal förmåga
• Du strävar efter att alltid leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang
Krav för tjänsten:
• Mycket goda kunskaper i finska, svenska och engelska både muntligt och skriftligt
• God datorvana
Om jobbet:
Arbetstider:
• Arbetstiderna förläggs enligt våra öppettider måndag-fredag 07:00-22:00 samt 09:00-18:00 under helgen
• Det finns goda möjligheter att påverka sitt eget schema
Lön / Förmåner:
• Fast lön enligt kollektivavtal
• Språktillägg
• Friskvårds- och massagebidrag
• Goda utvecklingsmöjligheter
• Månadsbonus
Keywords: Customer service, technical support, kundservice, kundtjänst, kundserviceagent, kundtjänstagent, kundtjänstmedarbetare, kundservicemedarbetare, telefonsupport, teknisk support, support, advisor, agent, finsktalande
Varaktighet, arbetstid
Flexibelt under öppettiderna Anställning på 50-100%
Publiceringsdatum2019-02-04ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarl Garellick
FöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Solna Torg 19
16904 Solna
KontorsadressSolna Torg 19
Jobbnummer 4591862
Observera att sista ansökningsdag har passerat.