Voice Solutions Coordinator
Telenor Sverige AB / Backofficejobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Karlskrona,
Tingsryd,
Nybro,
Kalmar,
Kristianstad eller i
hela Sverige Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en riktig doer och en lösningsorienterad medarbetare till vårt Leveransteam inom Business. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.
Vad du kommer att göra
I rollen som Voice Solutions Coordinator ansvarar du för att samordna leveransen mot slutkund: från beställning till driftsatt lösning. Du arbetar i nära dialog med kund och interna stakeholders med målsättning att garantera leveransprecision och kvalitet i toppklass. Du kommer att arbeta i interna stödsystem med att implementera kundens lösning och du använder dig av ett brett kontaktnät inom företaget för att samordna leverans mot kund. Tillsammans med ditt team blir din uppgift att hantera leveranser av voice-lösningar till företagskunder inom Large-segmentet.
Vem du är
För att lyckas i rollen som Voice Solutions Coordinator ser vi att du har ett stort driv och ett lösningsfokuserat mindset. Du har ett stort engagemang i ditt arbete och brinner för att ge våra kunder den bästa möjliga upplevelsen. Du har ett intresse för affären och arbetar tillsammans med dina kollegor mot vår tydliga målsättning. Vidare ser vi att du har tidigare erfarenhet av att arbeta mot kunder och är duktig på att koordinera arbetet och att agera spindeln i nätet. Eftersom arbetet sker i en föränderlig miljö med högt tempo behöver du vara flexibel, effektiv och förändringsbenägen.
Du har:
* Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
* Vana att arbeta med stödsystem.
* Arbetslivserfarenhet från IT eller Telekombranschen
* Kunskaper inom telefoni- och växellösningar är meriterande.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt - vi tror på att flexibiliteten och friheten att välja var och när du levererar i ditt arbete bidrar till ökad prestation, engagemang och balans i livet. Vi tror också på styrkan i att vi är bättre tillsammans och att teamandan utvecklas när vi möts och interagerar med varandra, därför ser vi att våra kontor ska agera som magneter för samarbete, kreativitet och företagsanda.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Malin Rasmusson,
malin.rasmusson@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen: Vi utvärderar applikationer löpande så var snäll och sök idag
Placeringsort: Stockholm eller Karlskrona
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Varaktighet, arbetstid
FULLTIME PERMANENT
Publiceringsdatum2022-06-09ErsättningSALARY
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTelenor Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J108307".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)
Jobbnummer 6728299
Observera att sista ansökningsdag har passerat.