Vill du jobba med administration inom resebranschen?
Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Komet söker just nu en Kostnad och Produkt-administratör för heltidsarbete för Holiday Autos räkning.
Holiday Autos är världens största hyrbilsförmedlare med tillgång till 850 000 hyrbilar i 80 länder. De erbjuder hyrbilar av högsta kvalitet till marknadens lägsta priser. De samarbetar med några av världens största biluthyrare t.ex. Hertz, Europcar, Alamo och National och har funnits på den svenska marknaden sedan 1991. De ingår i koncernen Travelocity Nordic AB där även systerföretagen Resfeber och Box Office tillhör.
I rollen som Kostnads och produktadministratör kommer du att arbeta med hantering och registrering av ny information gällande tillgänglighet, uppdatering av vårat bokningssystem samt hålla en kontinuerlig kontakt med leverantörer i hela världen. Du kommer framförallt att arbeta med löpande uppgifter såsom att säkerställa om nya produkter inkommit samt om bilar finns tillgängliga på olika orter. Du arbetar i ett team och har ordinarie personal som stöd vid frågor.
Du som söker är en person som trivs med registreringsuppgifter och administration. Du trivs i en miljö med ett ganska högt tempo, även om du aldrig skulle tumma på kvalité och noggrannhet i ditt arbete. Erfarenhet av liknande tjänst och/eller utbildning inom resebranschen är meriterande.
Du som söker tjänsten bör:
• Ha stort tålamod, arbetet kan vara ganska likformigt
• Ordningssam och noggrann
• Positiv, glad och tjänstvillig
• Tala och skriva engelska och svenska obehindrat
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper.
Start: Omgående
Omfattning: Heltid tre månader med eventuell förlängning.
Arbetsort; Stockholm
Detta är ett uppdrag som ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att Du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.
Publiceringsdatum2013-04-29Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-05-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKC-KG, Konsultchef 020-25 26 00
FöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Box 70368
10724 Stockholm
Jobbnummer 1536608
Observera att sista ansökningsdag har passerat.