Vill du arbeta i en samhällsviktig verksamhet? Vi behöver dig om

Lekebergs kommun, Administrativa avdelningen / Undersköterskejobb / Lekeberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Lekeberg, Karlskoga, Degerfors, Hallsberg, Storfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lekebergs kommun, Administrativa avdelningen i Lekeberg

Unga, expansiva Lekeberg är en kommun med framtidspotential som präglas av en helhetssyn, hållbar utveckling och tillväxt. Vi tar tillvara på tillväxten genom ständig utveckling och förnyelse inom alla områden. Mångfald, integration och jämställdhet är något som vi strävar emot i alla beslut.
Lekebergs kommun vill vara en attraktiv arbetsgivare där medarbetarskap och ledarskap präglas av delaktighet och påverkansmöjligheter.

Vår vision är trygghet och nytänkande, naturligt nära.

Lekebergs kommun består bl.a. av centralorten Fjugesta och tätorterna Mullhyttan och Hidinge/Lanna. Med korta avstånd, goda kommunikationer och kommunens strategiska placering är det enkelt att ta del av både landsbygd och stad. Här finns attraktivt boende, ett rikt kultur- och fritidsliv och ett bra företagsklimat.

Positiv utveckling och framtidssatsningar kännetecknar Lekeberg och vi styr mot nya och spännande utmaningar. Vill du vara med på resan?

Läs mera om vår kommun på www.lekeberg.se



Publiceringsdatum
2020-03-31

Arbetsuppgifter
Du behövs hos oss!
Just nu har vi stort behov av extrapersonal till våra verksamheter!

Under den situation som har uppstått på grund av pandemin som pågår behöver Lekebergs kommun snabbt få in nya vikarier för att vi ska klara vårt viktiga uppdrag.
Du kan rycka in som vikarie och är välkommen att lämna din intresseanmälan.

Vikariebehovet finns i alla verksamheter i kommunen.
Du lägger in ditt cv och beskriver vilka yrkesområden du kan jobba inom, när du kan börja med mera, via ansökningslänken.



Kvalifikationer
Du kommer att bli kontaktad om vi har behov av just dig och din kompetens. Vi kommer att göra bemanningsbedömningar löpande och läget kan snabbt ändra sig och behovet av antalet vikarier kommer därför ständigt att förändras över tid.

Innan du får vikariera inom vissa verksamheter kräver vi att du kan visa upp ett utdrag från belastningsregistret. Handläggningstiden för ett utdrag är cirka tre veckor och du beställer det själv via Polisens webbplats. Beställ gärna utdraget samtidigt som du skickar in din ansökan så att du har allting klart om du går vidare i rekryteringsprocessen.

ÖVRIGT
Intervjuer sker löpande under ansökningstiden, vänta därför inte med din ansökan!
Du gör din ansökan via vårt elektroniska rekryteringsverktyg. Det är därför viktigt att du fyller i alla steg noggrant för att vi ska kunna göra en riktig bedömning av din ansökan.

Vi har aktivt valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför direktkontakt med rekryterings-och bemanningsföretag samt annonsförsäljare i samband med denna rekrytering.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tidsbegränsad anställning 11 dagar - 3 månader, tillträde: Tillträde snarast.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Lekebergs kommun, Administrativa avdelningen

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A944068".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Lekebergs kommun (org.nr 212000-2981)

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Lekebergs kommun, Administrativa avdelningen

Jobbnummer
5173029

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lekebergs kommun, Administrativa avdelningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lekebergs kommun, Administrativa avdelningen: