Vill du arbeta extra som receptionist?
KFX HR-partner Göteborg AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Söker du ett extrajobb 2-3 dagar i veckan? Tycker du om att träffa nya människor och vill arbeta som receptionist? Tjänsten passar dig perfekt som är student, pensionär eller har annan huvudsaklig sysselsättning. Vi erbjuder en fantastisk möjlighet för dig att skaffa dig både värdefull arbetslivserfarenhet och pengar i plånboken!
Vi på KFX HR-partner bemannar flera olika receptioner hos företag runt om i centrala Göteborg. När ordinare receptionist är borta behöver vi ha en ersättare som snabbt kan rycka ut på kort varsel. Som anställd hos oss kommer du bli upplärd i 2-3 olika receptioner och bli schemalagd därefter. Alla våra receptioner är bemannade måndag- fredag mellan tiderna 07.30-18.00.
Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.
Kvalifikationer
Som receptionist är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ta emot besökare, inkommande samtal samt utföra lättare administrativa uppgifter och hantering av post. Som företagets ansikte utåt är det viktigt att du trivs med att träffa nya människor och att ge service i högklass! Eftersom arbetet innebär daglig kundkontakt söker vi dig som är social och kommunikativ, det är viktigt att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket.
I den här tjänsten är personlighet viktigare än erfarenhet. Har du tidigare arbetat inom service är det till en stor fördel, men vi söker framförallt en duktig receptionist som har ett passande schema. Är du en person som är självgående och gillar att ta eget ansvar? Är du duktig på att se vad som behöver göras och inte rädd för att ta egna initiativ? Då kan du vara vår nya receptionist!
Övrigt
Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag.
Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Har du några frågor eller funderingar kontakta ansvarig Rekryterare Paula Jansson på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-01-31ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-10
Ange följande referens när du ansöker: 3602
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPaula Jansson 031-711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 4587124
Observera att sista ansökningsdag har passerat.