Vikarierande Receptionist/Ambulerande till Officeteamet
Cinnober Financial Technology AB / Receptionistjobb / Stockholm
2015-10-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vikarierande Receptionist/Ambulerande till Officeteamet" (publicerad 2015-12-11) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cinnober Financial Technology AB i Stockholm Cinnober är en världsledande leverantör av finansiell teknologi, med kunder i merparten av de stora finansmetropolerna. Vår målgrupp består främst av internationella börser, clearinghus, banker och mäklarhus.
Vi erbjuder en spännande och dynamisk arbetsmiljö med internationell och familjär anda. Att ständigt ligga i teknikens framkant och att utveckla i Java är andra kännetecken för oss.
Bolaget består av 250 medarbetare, fördelat på ett 30-tal nationaliteter. Merparten av dessa arbetar på huvudkontoret i Stockholm och därutöver finns vi representerade med ett 60-tal personer i Umeå, samt i London och New York.
Sedan 2014 är Cinnober listat på First North i Stockholm.
Cinnober is a leading global provider of financial technology with customers in most of the major financial centers. Our target market consists mainly of international exchanges, clearing houses, banks, and brokerages.
We offer an exciting and dynamic work environment with an international, friendly spirit. We are known for being constantly at the forefront of technology and for using Java as our code development language.
The company's 250 employees are distributed among 30 nationalities. The majority work at the headquarters in Stockholm, 60 work in Umeå, and we also have representatives in London and New York.
Cinnober has been listed on First North in Stockholm since 2014.
Vill du vara del av ett energifyllt team med möjligheter att påverka och utforma dina arbetsuppgifter inom det administrativa området?
Publiceringsdatum2015-10-08Dina arbetsuppgifterOffice Teamet arbetar med den dagliga administrationen och servicen för de anställda men även för Cinnobers kunder. Teamet kännetecknas av en hög servicenivå och har ett kundanpassat sätt att genomföra de dagliga sysslorna på.
Som receptionist utgår arbetet från receptionen där du ansvarar för alla inkommande samtal, resebokningar, lunchbokningar, konferensbokningar, mottagning av besökare etc. Utöver det dagliga arbetet så finns alltid diverse skrivbordssysslor och spontana arbetsuppgifter som lämpar sig vid receptionsdisken.
Som ambulerande är du mer rörlig, du ansvarar för att kontoret fungerar och framhävs på bästa sätt. Ytor som kök, fikaplatser och mötesrum ses dagligen över för att vara så representativa som möjligt. Du ansvarar för att kundluncher och interna fikastunder blir utförda på bästa sätt. Du är behjälplig och drivande vid både små och stora events. Du har en konferensvärdinnas ögon påkopplade och ser en glädje och mening i att tända ljus, puffa kuddar, duka fint. Du tar emot bud, packar upp, organiserar och kavlar upp ärmarna när det krävs. Du är prestigelös och praktisk och du tycker om att ha fint omkring dig. Du är observant på din omgivning och ser när något behöver göras.
Kvalifikationer och egenskaper
Du har tidigare erfarenhet från någon form av serviceyrke. Du är en van datoranvändare och behärskar Outlook och Officepaketet väl. Din svenska och engelska är god i både tal och skrift.
Du är ansiktet utåt oavsett om du svarar i telefon, tar emot en kund, en hantverkare eller hjälper en anställd. Du är social och tycker om att arbeta med människor och intresserar dig för att vi skall erbjuda det bästa. Du är stresstålig och kreativ. Du tycker om att förbättra och utveckla kontoret. Du är nyfiken och driven och vill väl. Du tycker om att bjuda på dig själv och har fallenhet för service och detaljer. Du har ett öga för det lilla extra och ger den i särklass bästa servicen.
Som person har du en positiv och öppen attityd. Du har lätt att samarbeta och kommunicera. Du måste vara pålitlig, flexibel, ödmjuk och strukturerad. Du är lösningsfokuserad, självgående och tycker om att ha mycket att göra. Du har stora chanser att utvecklas och få dra nytta av dina egna styrkor och fallenheter inom teamet.
Tjänsten är ett vikariat på 1 år med start i januari 2016 placeringen är på vårt kontor på Kungsgatan 36 i Stockholm.
För frågor om tjänsten kontakta Irene Carlsson HR Business Partner, 08-503 04 770 eller Marie Börjesson ansvarig för Officeteamet, 08-503 04 780.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCinnober Financial Technology AB
AdressCinnober Financial Technology AB
Kungsgatan 36
11135 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 36
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2470038
Observera att sista ansökningsdag har passerat.