Vikariat Inköps/Försäljnings assistent
Manpower / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Eurogloves AB grundades 1995 och har 8 stycken medarbetare på huvudkontoret i Göteborg. Eurogloves tar hand om hela processen från idé till design ända fram till leverans. Kunderna består av allt ifrån sportbutiker, modebutiker till stora kedjor i Skandinavien men också i Europa. Med en stark passion för handskar och accessoarer kombinerad med en stark inhouse design och produktion har man som målsättning att leverera exakt vad kunden beställt.
År 2013 omsätter bolaget ca 55 miljoner kronor och tillverkar över 2 miljoner produkter.
Publiceringsdatum2013-10-22Dina arbetsuppgifterRollen som inköp- och försäljningsassistent är bred och omväxlande. Du bistår säljaren mot företagets kunder och fungerar som säljstöd vid kundbesök och är delaktig i hela processen fram till leverans. Arbetsuppgifterna består bland annat av orderhantering, framtagning av måttlistor och gradering.
Du fotograferar prover och redigerar i Photoshop samt utför kvalitetskontroller och föreslår eventuella förbättringar/förändringar. Du kommer att ansvara för leveransbevakning mellan kund och Shanghai kontoret.
Du kommer också att hantera import samt leverans rutiner och fakturering för kund. I rollen ingår även att jobba med kemikaliefrågor, göra tester, informera samt upprätta kemikaliekontrakt med fabrikerna i Asien.
Vem är du?
Som person är du positiv, kreativ och har lätt för att bygga relationer. Du är service orienterad och drivs av att göra kunden nöjd.
Att du tycker det är roligt med textil och material förutsätter vi samt att du brinner för mode och trivs i ett växlande arbete där tempot är högt. Vi ser gärna att du har erfarenhet från inköp och textilbranschen.
Vi förutsätter att du är hanterar Office paketet samt van att jobba i ett ordersystem. Engelska är ett krav. Har du erfarenhet av ordersystemet GARP är det meriterande.
Vad kan vi erbjuda dig?
Ett roligt och varierande arbete i en mycket trivsam miljö där stämningen är glad och det är högt i tak. Du kommer få jobba med ett kompetent team där det erbjuds utrymme att vara kreativ och delaktig i hela processer. Du får jobba med ledande bolag inom mode branschen och vara del av en spännande värld varje dag.
Tjänsten är förlagd på heltid och är ett vikariat på drygt 1 år med start i januari.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult
Frida Dire på 031-61 72 84
Urvalet påbörjas vecka 46
Varmt välkommen med din ansökan!
Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-08
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Dire 0727-229972
FöretagManpower
AdressManpower
Jobbnummer 1683322
Observera att sista ansökningsdag har passerat.