Vi söker vår nästa "spindel i nätet"!(Malmö)

Office Management Sharp Center AB / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Malmö, Helsingborg, Göteborg, Trollhättan, Vänersborg eller i hela Sverige

Vi ger våra kunder tid över till annat

Office Managements hemlighet är kombinationen av drivna människor och en total kundfokus. Tanken är enkel, vi vill få våra kunders organisationer att fungera på sin mest optimala nivå. Vi lever efter "We make your business work everyday" och vill att våra kunder ska kunna fokusera på det de gör bäst.

Därför har vi under åren expanderat till den grad att vi kan erbjuda våra kunder allt, oavsett vilken del och funktion av kontoret det gäller. Genom att erbjuda bättre integrerade lösningar så ger vi kunden tid och resurser som kan läggas på kärnverksamheten.

Den största framgångsfaktorn för oss är våra anställda, som alla fokuserar på att leverera den bästa lösningen för våra kunder. Från att ha varit ett litet dedikerat team är vi idag över 300 anställda med säljare, administration, support-personal och allt mitt i mellan. Vi har alltid värdesatt kompetensen som våra medarbetare innehar och har därför en hög lägsta-nivå, vare sig det är vår produktsupport eller rådgivning inför ett nytt köp.

Med kontor i Stockholm, Göteborg, Uppsala, Helsingborg och Malmö kan vi täcka hela Sverige men vi har även tagit oss in i Norden med vår organisation i Oslo.

Tycker du om att arbeta med service? Trivs du i en roll där du är spindeln i nätet? Har du en god social förmåga och är bra på att ta initiativ? Då kan det vara dig vi söker!

Publiceringsdatum
2015-10-21

Dina arbetsuppgifter
Backoffice-rollen är en mycket viktig funktion för oss och är en roll som ständigt utvecklas. Syftet med rollen är att på olika sätt stötta och underlätta för hela Malmökontoret. Du är spindeln i nätet som, med hjälp av din kommunikativa förmåga samt inställning till service, stöttar kollegor, kunder och leverantörer i ditt dagliga arbete.

I din roll inom Backoffice så kommer du att ha många olika arbetsuppgifter men kommer att fokusera påföljande:

• Du tar emot besökare samt svarar i telefon
• Du ansvarar för att ordning hålls i vår demohall, våra konferensrum samt i våra övriga kontorsutrymmen
• Du ansvarar för diverse inköp till kontoret t.ex. fredagsfrukost och kontorsmaterial.
• Du koordinerar, med hjälp av Marknadsavdelningen, interna/externa events och hjälper till med planering och utförande.
• Du hanterar posten internt på kontoret och ser till att utgående post går iväg samt att inkommande post går till rätt person.
• Du hanterar inkommande mail och svarar på frågor från kunder, kollegor och leverantörer
• Du är vår kontaktperson för allt som har med kontoret att göra, t.ex. hyresavtal.

Utöver detta kommer du även att stötta säljadmingänget inom Facility Services med olika typer av uppgifter. Det kan även innebära leveranser ut till kunder.

Kvalifikationer
För denna rekrytering så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du som söker denna tjänst är en flexibel, positiv, drivande och prestigelös person som har erfarenhet av serviceyrket sedan tidigare. Du ska ha lätt för att ta kontakt med människor, har skinn på näsan och ha en god förmåga att snabbt skapa en god relation med andra. Du har även körkort och god datorvana.

För att trivas i rollen så bör du tycka om att arbeta på en arbetsplats som präglas av affärsmässighet, högt tempo, högt i tak och en stark positiv anda. För dig är det viktigt att göra ett bra jobb och att alltid leverera förstklassig service till kunder och kollegor.

Vi erbjuder
Vi erbjuder en fantastisk arbetsplats där vi ser det som en självklarhet att stötta och hjälpa varandra för att tillsammans nå framgång. Det ska vara roligt att gå till jobbet och vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Du har glada, engagerade och drivna kollegor och en erfaren och en stödjande chef. På Office Management ser vi tillsammans med våra medarbetare till att du får en god utveckling och vi vågar lova att du aldrig kommer att ha lämnat arbetet utan att ha skrattat och utvecklats som affärsman/kvinna.

OFFICE Management kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven, dynamisk kultur med höga ambitioner och rak kommunikation. Beslut fattas snabbt och flexibilitet råder.

Då vi aktivt arbetar för en rökfri arbetsplats söker vi dig som är icke-rökare.

Körkort är ett krav för tjänsten.

Tillträde: så snart som möjligt.

Ersättning: Fast lön (enligt överenskommelse) samt förmåner enligt policy

Placering: Malmö

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
OFFICE Management Sharp Center AB

Adress
OFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2489337

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Sharp Center AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Sharp Center AB: