Vi söker lageransvarig på deltid till Newhouse
AB Söder & Co Consulting / Lagerjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Söder & Co Consulting i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-09-01Om företagetNewhouse är ett modevarumärke i premiumklassen som har en lång historia inom textil. Bolaget ingår i en koncern vars historia sträcker sig över 70 år bakåt i tiden. År 2015 tog den tredje generationen Häller över bolaget. Koncernen har ca 50 anställda.?
•
Newhouse har ett eget designteam och provsömmerska. Vi köper in tyger från de bästa tygproducenterna i?Europa och producerar på utvalda fabriker där våra plagg har tillverkats i många år, under vårt överinseende. Vi är stolta över vår produktion och att jobba med fina material samt tillbehör som gör att plaggen andas kvalitet när de till slut når våra butiker och våra kunder i Norden.?
Vi håller till i de anrika TEKO-kvarteren på Bryggaregatan i Borås. På kontoret har vi modellavdelning med sysal, säljorganisation, lager, ekonomi och administration.?? Läs mer på
www.newhouse.seArbetsuppgifterVi söker nu en Lageransvarig för ett föräldravikariat. Konsultuppdraget är på halvtid med start i början av oktober 2023 fram till 2024-06-30.
Som Lageransvarig har du en bred roll inom områdena lager och logistik. Tjänsten innefattar såväl administration som praktiskt arbete. Du har det övergripande ansvaret över lagret vilket innebär bl a:
• In- och utleveranser
• Teamledare för två medarbetare.
• Transportbeställningar
• Leveransuppföljning
• Orderläggning
• Mottagningskontroller
• Inventeringar
• Ansvar över samtliga logistikflöden
• Lagerplanering
• Behjälplig med plock- och packning av order, vid högt tryck
ProfilVi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll, det vill säga du är van vid att arbeta självständigt och proaktivt. Som person är du strukturerad, ordningsam och flexibel i ditt arbetssätt. Du är en god administratör och har vana av att arbeta i ett modernt affärssystem samt kommunicerar bra både i tal och skrift på svenska och engelska.
Konsultuppdraget är på halvtid under hela perioden (start början oktober 2023 och löper fram till 2024-06-30).
Arbetstider: Måndag till fredag kl.08.00-12.00.
Rekryteringen genomförs i samarbete med Söder & Co.
Ansöker gör du via hemsida:
www.soderco.se Sista dag att ansöka är 2023-09-08
Varmt välkommen med din ansökan!
Med anledning av dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Om företagetSöder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.
Söder & Co ska bidra till ett inkluderande samhälle där människor utmanas, har framtidstro och känner sig delaktiga. Utifrån kompetensprövning ger vi alla människor möjligheter på arbetsmarknaden och i samhället i stort, oavsett etnicitet, religiös övertygelse eller sexuell läggning. Hos oss gör människor skillnad.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7481".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare AB Söder & Co Consulting (org.nr 556684-3107),
http://www.soderco.se/ Arbetsplats Aktiebolaget Söder & Co Consulting
Kontakt Ninni Svahn
ninni.svahn@soderco.se 033-720 80 20 Jobbnummer 8079343
Observera att sista ansökningsdag har passerat.