Vi söker framtida kundservicestjärnor på heltid till e-handelsbo
Jollyroom / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom i Göteborg Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 65 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg har vi kontor, flera lager samt ett showroom för våra kunder. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 450 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.
Kundserviceagent heltid på Jollyroom
E-handeln blomstrar och likaså Jollyroom! Vår kundserviceavdelning är idag 40 personer och vi söker nu fler som vill jobba på ett av Göteborgs mest expansiva företag med att ge den bästa servicen till våra kunder. Tjänsten är en heltidsanställning vardagar kl. 8-17. Arbetsuppgifterna innefattar att hjälpa våra kunder via telefon, mail och chatt. Reklamationshantering och kontakt med leverantörer och andra externa aktörer kan förekomma.
Vi tror du passar in på någon av följande profiler:
• Du har tidigare jobbat i butik eller annat serviceyrke och vill nu jobba i en kontorsmiljö med härliga kollegor
• Du har tidigare jobbat som telefonförsäljare, receptionist eller inom support och känner dig bekväm med telefon, mail och chatt
• Du har precis tagit studenten och har under dina studier jobbat extra inom kundservice
Som person är du lösningsorienterad och du ser möjligheterna i kundernas ärende. Du är prestigelös, ödmjuk och trivs med att jobba i ett högt tempo. I denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper då vi söker någon som passar bra in i vårt befintliga team. Teamet består av drivna, lösningsorienterade och positiva personer - därför är det viktigt att du besitter liknande egenskaper.
Det är meriterande om du ser positivt på att utvecklas inom Jollyroom, många av våra tidigare agenter har gått vidare inom bolaget till andra tjänster på exempelvis inköp, marknad och ekonomi.
Vi erbjuder dig
• En entreprenörsdriven verksamhet
• Hög utvecklingstakt och en spännande bransch med stor potential
• Karriärmöjligheter
• En ungdomlig och pulserande miljö
• Kollektivavtal
• Friskvårdsbidrag
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Upplägg och kontakt
• Start: Snarast möjligt
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Sävedalen, Göteborg
• Arbetstider: Vardagar 8-17
• Kontakt: Nicole Berger HR avd. via
nicole.berger@jollyroom.seSom ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, tester och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2019-06-11ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagJollyroom
AdressJollyroom
Södra Tagenevägen 58
42259 Hisings Backa
KontorsadressSödra Tagenevägen 58
Jobbnummer 4825639
Observera att sista ansökningsdag har passerat.