Vi söker en VD-assistent till Elekta AB

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om kunden / About the Client

Elekta AB är ett globalt medicinteknikföretag som utvecklar betydande innovationer och kliniska lösningar för behandling av cancer och sjukdomar i hjärnan.
Företaget utvecklar verktyg, system och mjukvara för strålterapi.

Idag används Elektas lösningar inom onkologi och neurokirurgi av över 6000 kunder över hela världen. Elekta har cirka 3850 anställda spridda globalt över 28 länder.
Huvudkontoret ligger i Stockholm och bolaget är noterat på NASDAQ Stockholm.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Elektas nytillträdde VD söker en assistent och i rollen som VD-assistent varierar dina ansvarsområden, men vanligt förekommande arbetsuppgifter är:

• Hantera inkommande samtal och mail
• Ansvara för kalender och säkerställa material inför möten. Ta initiativ till att lägga om möten vid behov
• Researrangemang; flygbiljetter, hotellrum, pick-up, etc
• Ordna logistik kring besökare; såsom mötesrum etc
• Hantera reseräkningar
• Hantera inkommande fakturor
• Bistå med IT-relaterade frågor kring Word, Excel, Power Point, etc

Din profil / Your profile

Du har minst fem års erfarenhet som chefsassistent.

Du har en hög administrativ skicklighet och är en god organisatör.
Du är mycket noggrann och ser alltid till att arbetet levereras på ett korrekt sätt.
Du arbetar proaktiv, är självständig och du fattar egna beslut när det krävs.

Du har utmärkt social kompetens då du har ett nära samarbete med övrig personal och styrelse. Ditt fokus ligger på hög service och du ser till att arbetsuppgifter blir utförda från början till slut med en hög prioriteringsförmåga.

Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Behärskar du ytterligare ett språk är det ett stort plus.

Övrigt / Other

Låter detta intressant och som ditt nästa steg? Skicka din ansökan till Christina Stenbeck.

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE skapar effektiva resurslösningar när det gäller personella resurser, genom att vi utifrån våra uppdragsgivares mål, strategier och övriga affärsmässiga förutsättningar, identifierar och tillsätter den kompetens eller andra åtgärder som krävs för att nå önskat resultat. Andra viktiga delar är vårt kvalitetssystem som säkerställer hög kvalitet och maximal uppdragseffektivitet samt vår strävan efter kreativitet, engagemang och lyhördhet i varje specifik situation i våra uppdrag.

Tekniskt problem med din ansökan?

För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid bifogande av dokument får inte dokumentnamnet innehålla snedstreck (slash eller backslash) "/ " " \".
Detta gäller Mac-användare då det inte är möjligt för PC-användare.

Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontakta Inhouse på 08-52 22 33 10 eller info@inhouse.se

För frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.

Välkommen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2016-06-14

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-08
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1626
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Stenbeck christina.stenbeck@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Sturegatan 10
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2905103

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: