Vi söker en revisorsassistent till vårt kontor i Umeå!
BDO AB / Redovisningsekonomjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BDO AB i Umeå,
Luleå,
Östhammar,
Uppsala,
Sollentuna eller i
hela Sverige Hos oss får du möjligheten att växa som individ och yrkesperson.
På BDO sätter vi medarbetarna främst. Anledningen är enkel, vi ska bli bäst på service och den levereras bäst av våra medarbetare. Därför satsar vi på kompetensutveckling i form av utbildningar och skapar förutsättningar för långsiktiga karriärvägar. Vi arbetar i en prestigelös och inkluderande kultur där alla har möjligheten att växa, både som individ och yrkesperson. Vi tror att det är vår samlade kompetens och vår kultur som gör att kunderna väljer oss som långsiktig affärspartner, både här i Sverige och internationellt.
BDO:s drivkraft och våra värderingar - vad vi står för, har visat sig framgångsrikt utifrån hur våra kunder upplever oss. För sjätte året i rad visar Svenskt Kvalitetsindex mätning att vi har branschens nöjdaste kunder.
Vill du vara med och utveckla branschens bästa leverans och största kundupplevelse?
Publiceringsdatum2019-02-25Om tjänstenNu söker vi en nyexaminerad revisorsassistent till vårt kontor i Umeå för start den 1 september 2019. Du kommer ingå i vårt team som idag består av 8 medarbetare. Vi sitter centralt och är ett personligt kontor med tillgång till stor kompetens.
I arbetsuppgifterna som revisorsassistent ingår att revidera kundernas räkenskaper och förvaltning samt förbereda underlag för påskrivande revisor. Du kommer att få direktkontakt med kund och få stort utrymme att skapa egna kontakter och ta eget ansvar. Vi satsar på individuell utveckling och lägger därför stort fokus på våra gedigna utbildningsprogram.
Vi söker dig som:
• Har en examen med inriktning mot redovisning/revision
• Uppfyller revisorsnämndens krav för att i framtiden kunna bli auktoriserad revisor
• Goda kunskaper i engelska och svenska då BDO ingår i en global organisation
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi, sälj och serviceyrken ser vi som mycket meriterande.
Hos BDO värdesätter vi service-och relationsdrivna personer som brinner för att leverera marknadens bästa kundupplevelse i alla lägen. Vi ser även att du som medarbetare är proaktiv i ditt arbete och trivs med att arbeta i en progressiv miljö där vi ständigt jobbar framåtblickande.
Vi erbjuder:
Hos oss får du möjlighet att jobba i en vardag som präglas av en familjär kultur med ett öppet och rakt arbetsklimat. På BDO värnar vi om balans mellan arbetsliv och privatliv vilket gör det möjligt att kombinera ansvarsfullt arbete med familjeliv och fritid samt möjlighet för återhämtning mellan arbetstoppar.
Att BDO i Sverige har ca 650 anställda på ett 20-tal kontor bidrar till den familjära kulturen och att varje medarbetare känner sig sedd. Vi satsar på individuell utveckling och förstår att du måste trivas för att utvecklas och utvecklas för att trivas. Hos BDO involveras du i hela kundprocessen vilket ger dig möjlighet att jobba nära våra kunder. Vårt breda tjänsteutbud innebär att vi kan hjälpa kunderna på många plan. Därmed växer både du, ditt team och vi som bolag.
Vi erbjuder dig ett konkurrenskraftigt anställningserbjudande med bland annat ett gediget friskvårdspaket där vi förutom en generös friskvårdspeng även erbjuder dig möjligheten att delta i olika lopp, hälsoundersökningar och massage.
Har du frågor kring tjänsten?
Kontakta HR Manager, Jesper Gustafsson,
jesper.gustafsson@bdo.se, 08-120 118 77.
Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-08-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBDO AB
AdressBDO AB
Lilla Badhusgatan 2
41121 Göteborg
KontorsadressLilla Badhusgatan 2
Jobbnummer 4632278
Observera att sista ansökningsdag har passerat.