Vi söker en Real Time Manager!
Releasy Customer Management / Administratörsjobb / Linköping
2017-11-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en Real Time Manager!" (publicerad 2017-11-29) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Linköping,
Norrköping,
Solna,
Stockholm,
Borås eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
I takt med att Releasy växer behöver vi utöka vår personalstyrka med en Real Time Manager till vårt kontor i Linköping.
Publiceringsdatum2017-11-03Om tjänstenSom Real Time Manager ansvarar du för att följa och optimera produktionen av support i realtid genom att se över kö- och samtalstiderför attöka eller minska personalstyrkan vid behov.Detta gör dugenom att analysera trender och avvikelser som vi sedan kan arbeta effektivt utifrån.
Dina arbetsuppgifterSom Real Time Manager innehar du följande arbetsuppgifter:
• Trafikstyrning - prioritering mellanolika kundtjänsterså att vi håller avtalade servicenivåer med vår kund.
• Optimering - ansvar för att optimera produktionstimmarna så att vi använder dem på bästa sätt. Detta innebär att vi försöker minimera ledig tid för att nå hög lönsamhet samtidigt som vi ska hålla avtalade servicenivåer.
• Ansvar för bemanning på dagsbasisoch innevarande vecka.
• Ta emot sjukanmälningar och planera om dagen vid behov.
• Hantera ärenden gällande ledighetsförfrågningar, utbildningar, möten etc. som ska planeras in i schemat.
ProfilTjänsten kräver att du har erfarenhet av liknande arbete och att du även innehar en god datavana inom officepaketet. Som Real Time Managerkommer du attbehöva fatta snabba beslut eftersom du sitter mitt i händelsernas centrum. Vi arbetar i ett öppet kontorslandskap vilket sätter krav på din förmåga att kunna bibehålla koncentrationen även när pulsen i produktionen är hög.För att trivas i rollen somReal Time Managerär det viktigt att du gillar ett analytiskt arbete, är en van Excelanvändare och har tidigare arbetat i callcenter.Du som söker tjänsten bör tycka om att hamånga bollar i luften samtidigt som du är strukturerad och samvetsgrann.
Anställningsgrad:
Tillsvidare med först sex månaders provanställning.
ErsättningFast månadslön.
Start:
Enligt överenskommelse.
Så ansöker duSkicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-11-30. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta HR-generalist Josefin Danielsson,
josefin.danielsson@releasy.se alt. Business Manager Gabriel Henriks,
gabriel.henriks@releasy.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefin Danielsson 0771-350 900
FöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Teknikringen 6
58330 Linköping
KontorsadressTeknikringen 6 , Linköping
Jobbnummer 3784838
Observera att sista ansökningsdag har passerat.