Vi söker en IT-tekniker
Office Management / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm,
Linköping,
Karlstad,
Lidköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning.
Publiceringsdatum2016-09-13Dina arbetsuppgifterI den här tjänsten arbetar du i vår 3:e linje och hjälper kunderna med mer komplexa ärenden. Du kommer både att arbeta inifrån kontoret samt ute hos våra kunder och du blir en viktig person i vår IT-leverans. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:
Utföra avancerade felsökningar
Installera nya applikationer och servrar
Göra server- och nätkonfigurationer
Agera SPOC gentemot våra kunder
Kvalifikationer och Egenskaper
Hos oss får du möjlighet att jobba brett inom IT och vi ser att du har:
3-5 års erfarenhet av liknande arbete
Erfarenhet av virtuella miljöer
God kännedom om nätverk och kringutrustning
Erfarenhet av att bygga som konfigurera servrar från grunden
God erfarenhet av Microsoft Exchange, Windows Server, Hyper-V och VMware
Ett brinnande intresse för att lösa komplexa ärenden inom IT
KörkortskravVi ser att du har god social kompetens och är prestigelös. Förutom att du är en trevlig kollega som bidrar till att utveckla vår verksamhet ska du vara resultatinriktad och alltid vara beredd att ge våra kunder, våra leverantörer och dina kollegor bästa möjliga service.
Vi erbjuder dig
En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt på jobbet och känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är en självklarhet för oss. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar. Utöver det erbjuder vi bland annat fredagsfrukost, kick-offer och rikslunchkort.
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Arbetstid: Måndag till fredag 8-17
Tjänst: Heltid
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten. Har du frågor kan du kontakta HR Business Partner Amanda Fehrm på 010-858 40 00. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Fehrm +46 10 858 40 14
amanda.fehrm@officemanagement.seFöretagOffice Management
AdressOffice Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6-8, Kista
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3045069
Observera att sista ansökningsdag har passerat.