Vi Söker En Cadm Kandidat
Academic Resource AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Resource AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Academic Resource söker för kunds räkning en CADM (Configuration and Document Management) candidate.
Som CADM kommer du att ha en central roll i olika projekt, då du representerar struktur och tillförlitlighet för företaget.
Arbetet som CADM innebär tex att:
• stödja projekten med administrativt arbete.
• sammanställa, strukturera och distribuera dokumentation.
• arbeta i programpaket kring informationsdatabaser.
• kunna läsa, förstå och implementera krav på arbetsrutiner.
• utstå extra press inför projektens leveranser av stora informationspaket.
• hjälpa till med ordinära sekreteraruppgifter vid behov.
Som person är/har du:
• trygg, organiserad och noggrann
• social förmåga, då du är en integrerad del av projekten
• punktlig och van vid att arbeta efter deadlines
• mycket god datorvana, samt väl upparbetad kunskap om och erfarenhet i MS Office
• goda engelska kunskaper i tal och skrift, då all dokumentation är på detta språk
Arbetet som CADM kräver ingen teknisk utbildning men det är meriterande om du har kunskaper inom teknik, gärna i någon form av projektledning.
Stämmer du in på profilen?
Ansök jobbet genom att klicka på länken nedan, ange referensnamn: allsa13
http://www.academicresource.se/Vi-soker-en-CADM-.htmPubliceringsdatum2013-09-17Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-10-30
Ange följande referens när du ansöker: allsa13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAcademic Resource AB
AdressAcademic Resource AB
Norrmälarstrand 100
11235 STOCKHOLM
KontorsadressNorrmälarstrand 100
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 539 90
Jobbnummer 1654487
Observera att sista ansökningsdag har passerat.