Vi Söker Ekonomiassistent Till Point!

Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Point

Point Transaction Systems AB är ett av de ledande företagen inom betallösningar i Europa. De har verksamhet i Norden, Baltikum, Storbritannien, Frankrike och Island. Point Sverige har 150 anställda med huvudkontor i Stockholm. Företaget är grundat 1987 och erbjuder betallösningar för små och stora kunder. Sedan 2012 ingår Point i VeriFonekoncernen. Mer information finns på www.point.se.

Publiceringsdatum
2012-11-08

Om tjänsten
Som ekonomiassistent på Point Transaction Systems AB kommer du att arbeta brett med ekonomirelaterade uppgifter. Detta är ett mycket bra uppdrag för dig som är i början av din ekonomiska bana och som vill få övergripande och värdefull erfarenhet från en ekonomiavdelning. Uppdraget ger utrymme för egna förslag och idéer samt för process- och rutinförbättringar.

Dina arbetsuppgifter
• Fakturering och orderkontroll
• Kontaktperson för e-fakturering
• Telefonsupport vid fakturafrågor
• Reseräkningar
• Behjälplig med andra förekommande arbetsuppgifter på vår ekonomiavdelning så som konkurshantering och registrering av inkommande betalningar mm.
• Vi arbetar idag i affärssystemet Visma

Möjligheter

Hos Point erbjuds du en plats i en global och dynamisk miljö där det händer mycket. Du kommer att arbeta nära kompetenta kollegor samt få en god inblick i en ekonomifunktion. Här blir du en del av ett väl sammansvetsat team med stort engagemang. Du som befinner dig i början av din karriär får möjligheten att arbeta med varierande arbetsuppgifter och ges chansen till fina meriter och referenser.

Kvalifikationer
Vi ser att du är minst gymnasieekonom med några års arbetslivserfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter. Du har god datorvana och grundläggande kunskaper inom Officepaketet, samt goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du självklart noggrann och ansvarstagande. Då du kommer att arbeta på en servicefunktion är det viktigt att du är social och förstår vikten av god service. Vi arbetar i en bransch som ständigt utvecklas och därmed är det viktigt att du är van vid arbete i högt tempo samt att du kan driva och hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Vidare är du företagssam och idérik samt värdesätter ett gott samarbete.

Tillträde, omfattning och anställning

Tjänsten är ett föräldravikariat om minst ett år med tillträde omgående. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och arbeta på uppdrag hos Point.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan via länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=265

Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Viktoria Berg på 08-400 25 860 alt. viktoria.berg@hero.se .

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Viktoria Berg, Rekryterare, 08-400 25 860, viktoria.berg@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Jobbnummer
1386867

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: