Vi söker dig som vill arbeta extra inom reception/service

AB Söder & Co Consulting / Receptionistjobb / Göteborg
2019-10-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker dig som vill arbeta extra inom reception/service" (publicerad 2019-11-08) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Söder & Co Consulting i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-10-21

Om företaget
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!

Om företaget
Vi hjälper våra kundföretag med extrapersonal till reception, konferens och övrig intern service. Uppdragen varierar mellan några timmar till flera dagar i veckan. Du ges möjlighet att tjäna extra pengar, fylla på ditt CV och knyta värdefulla kontakter inför framtiden.

Arbetsuppgifter
Nu söker vi dig som studerar för arbete som receptionist/konferensvärdinna hos våra kunder. Som receptionist förväntas du bland annat att ta emot besök, hantera växeltelefoni och ge god internservice. Vidare förväntas du sköta posthantering, översyn av lokalen och enklare administration. Som konferensvärdinna är din primära uppgift att säkerställa professionell konferens- och mötesverksamhet. I rollerna är det även viktigt att du har förmågan att snabbt se vad som behöver göras och kan ta initiativ. Arbetet utförs vardagar under kontorstid.

Profil
Som receptionist/konferensvärdinna är du den första kontaktytan för besökare och du ansvarar för att ta emot besökare på ett varmt och professionellt sätt. För samtliga uppdrag förväntas utöver relevant erfarenhet i allmänhet även en utpräglad servicekänsla i synnerhet. Du behöver trivas med ett stundtals högt tempo samt vara bra på att ta egna initiativ kombinerat med att vara en lagspelare. Prestigelöshet, lösningsorientering och engagemang är egenskaper som värderas högt. Du behöver ha god datavana och goda kunskaper i såväl det svenska som engelska språket. Det är meriterande om du tidigare har arbetat som receptionist eller telefonist. Vi ser gärna att du är flexibel och har möjlighet att arbeta minst två dagar/vecka. Du bör ha minst två år kvar innan du är klar med dina studier. B-kökort är mycket meriterande,

Uppdragen ingår i vår personaluthyrningsverksamhet och det innebär att du kommer att vara anställd av Söder & Co men arbeta hos våra kundföretag. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Ansökningarna behandlas löpande så ansök gärna redan idag på www.soderco.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AB Söder & Co Consulting

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4215".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
AB Söder & Co Consulting (org.nr 556684-3107), http://www.soderco.se/

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Söder & Co Göteborg AB

Jobbnummer
4854736

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Söder & Co Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Söder & Co Consulting: