verkstadsadministratör till vårt team i Nykvarn
BSH Home Appliances AB / Installationselektrikerjobb / Nykvarn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla installationselektrikerjobb i Nykvarn,
Södertälje,
Gnesta,
Ekerö,
Salem eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos BSH Home Appliances AB i Nykvarn,
Södertälje,
Sundbyberg,
Solna,
Stockholm eller i
hela Sverige Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13.9 miljarder euro under 2020 och mer än 60 000 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär - tänk framåt med oss.
Vi söker nu en verkstadsadministratör till vårt team i Nykvarn. Som verkstadsadministratör kommer du att arbeta nära med ett team av servicetekniker där du kommer spela en viktig roll för att säkerställa att vi kan vi kan leverera en högkvalitativ service till våra konsumenter. Du kommer bland annat att jobba med verkstadens logistikprocessor så som transportplanering, inventering, godshantering samt intern lagerföring. Du är också den första att ta hand om serviceärendena när de anländer och kommer därefter registrera och föra informationen vidare till teknikerna. Förutom samarbeta med teknikerna kommer du även ha direkt kontakt med olika transportbolag och kund. Rollen är varierande och du kommer både arbeta i våra system och fysiskt hantera gods.
Dina främsta uppgifter är:
* Hantera inkommande och utgående gods.
* Administrera i vårt interna CRM system med att bland annat registrera serviceärenden
* Lagerföra och hantera gods i SAP av produkter och reservdelar.
* Planera transporter och optimera våra logistikprocesser.
* Utföra den första analysen av produkten när den anländer.
Den perfekta kandidaten har följande bakgrund:
* Du är händig och lösningsorienterad.
* Meriterande med tidigare erfarenhet av arbete inom logistik eller administrativt arbete.
* Meriterande om du tidigare arbetat med SAP.
* Du är utåtriktad, artig, positiv, energisk och flexibel.
* Kan läsa och förstå engelska
* Trivs att arbeta i team och ibland med snäva deadlines.
* van att hantera datorer och har grundmässiga kunskaper i Office.
Som person har du hög arbetsmoral och viljan att bygga ärliga och respektfulla relationer med såväl kunder, samarbetspartners och kollegor.
Ansökan
Vid fråga kring tjänsten Maila rekryterande chef
simon.warnander@bshg.com Ersättning Fastlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare BSH Home Appliances AB (org.nr 556201-4182),
http://www.bosch-home.se/ Jobbnummer 7849503
Observera att sista ansökningsdag har passerat.