Verksamhetskoordinator / HR till Umeå Projekt Team

Bravura Sverige AB / Organisationsutvecklarjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Umeå, Vindeln, Örnsköldsvik, Skellefteå, Lycksele eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-06-01

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Umeå Projekt Team AB (UPT) har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Umeå Projekt Team en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget
UPT har verkat inom VVS- och Energibranschen sedan 2007. Sedan 2020 har UPT växt organiskt och 2020 breddades verksamheten och har sedan dess även arbetat mot Elbranschen. Företaget erbjuder tjänster inom hus, industri och energi-sektorn där erfarna VVS-, energi- och el-konsulter utför olika typer av projekt. UPTs framgångsfaktor är en kompetent och motiverad personalstyrka som med stort engagemang utför och slutför projekt av olika slag. Detta i kombination med ett nytänkande arbetssätt där de senaste tekniska hjälpmedel används för att garantera lyckade projekt. Visionen är att "Vara den mest attraktiva arbetsgivaren och samarbetspartnern". Företagskulturen kännetecknas av god stämning och frihet under ansvar, det är tydligt att UPT har en välkomnande atmosfär där spännande och roliga projekt alltid är i rullning.

Dina arbetsuppgifter
Som verksamhetskoordinator har du en bred roll med varierade arbetsuppgifter. Arbetet omfattar bland annat kvalitets-, ekonomi-, utvecklingsarbeten samt administration.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer, tillsammans med delägarna, vara att vidareutveckla företaget samt hjälpa till att upprätthålla en hög kvalitet i allt som görs. Du förväntas arbeta med att vidareutveckla rutiner och processer samt implementera nya kopplat till framför allt arbetsmiljö och kvalitet. I rollen ser vi även att du anordnar aktiviteter som tillför värde till dagens uppskattade företagskultur.

Du erbjuds en modern arbetsplats där du får vara med och bidra till att driva innovation, utveckla nya koncept och skapa en miljö där alla trivs och vill vara. Vidare får du mycket frihet under ansvar där du tillsammans med ansvariga på UPT kommer att utforma tjänsten efter dina kunskaper och företagets behov, som förväntas innefatta HR-frågor, ekonomihantering, kvalitetsarbete och processutveckling.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Arbetslivserfarenhet av personalfrågor, ekonomihantering och utvecklingsarbeten
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Tidigare arbetslivserfarenheter från projektarbeten är meriterande

UPT lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Då UPT arbetar i huvudsak i projektform ser vi att erfarenhet av att driva projekt är en positiv erfarenhet du kan bära med dig för ökad förståelse för verksamheten.

Vidare är du en duktig koordinerare som strukturerar ditt arbete metodiskt med hänsyn till deadlines, kostnader och utgifter. Du är fortsatt noggrann och mån om att kvalitetssäkra ditt arbete samt vara drivande för att utveckla kvalitetsarbetet inom bolaget.

När ett en utmaning dyker upp tänker du direkt på hur det kan lösas, även frågor som inte direkt har ett givet svar. Du gillar att vara nytänkande och letar gärna efter alternativa metoder för att förbättra ditt arbete och har en god förmåga att prioritera och arbeta fokuserat för att nå uppsatta mål.

Denna roll innebär flertalet kontaktytor och vi ser därför att du är uppmärksam, tillmötesgående och trivs med att hjälpa andra. Därtill arbetar du självgående och tar ansvar för att utveckla verksamheten tillsammans med delägarna. Slutligen ser vi framför oss att du är en social individ som uppskattar en företagskultur med högt i tak där du inbjuds att komma med förslag och idéer.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Umeå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Elice Öhman
elice.ohman@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7842622

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: