VD-assistent till Stockholm
Jobquest Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
2017-07-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "VD-assistent till Stockholm" (publicerad 2019-02-20) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2017-07-21ArbetsuppgifterJobQuest söker för kunds räkning en driven VD-assistent inom Stockholmsområdet!
Som VD-assistent är du spindeln i nätet och kommer att ha varierande administrativa arbetsuppgifter. Du ansvarar dagligen för inkommande post och samtal och sköter mötes- och resebokningar för VDn. Du håller i kallelser och annan formalia kring styrelsemöten, utskottsmöten och stämmor. Du sammanställer och producerar material inför möten samt administrerar och arkiverar dokument. Du kommer även att ta noteringar kring interna möten och delta i arbete med interna och externa konferenser.
I det dagliga arbetet ingår även:
• Fakturering / hantering av leverantörsfakturor.
• Arbetar proaktivt för att underlätta och effektivisera arbetet för företagets VD.
• Driva och genomföra projekt ensam eller tillsammans med VD.
• Upprätta projektbeskrivning och projektplan utifrån strategi och ansvara för att kommunicera den mot kund.
• Hantera kunder både via telefon och vid konferens.
Uppdraget är en del av JobQuest personaluthyrning. Du kommer vara anställd av JobQuest och arbeta som konsult hos vår kund.
Din Profil:
För att lyckas i rollen som VD-assistent behöver du trivas med administrativt arbete, vågar ta för dig och ta egna beslut. Du gillar att ha struktur i ditt arbete samtidigt som du har flera uppgifter parallellt. Du har en god prioriterings förmåga, arbetar bra självständigt samtidigt som du har en stor samarbetsförmåga och bidrar till en god stämning.
Kompetenskrav
• Minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete
• God kommunikativ förmåga
• Goda kunskaper i Microsoft Office
• Förmåga att behärska engelska obehindrat i tal och skrift
Meriterande:
• Högskoleutbildning inom Ekonomi eller motsvarande
• Kunskap om fakturahantering
Vi sätter stor vikt vid personliga egenskaper.
Din ansökan:
Vi kommer att arbeta löpande med rekryteringsprocessen och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på
www.jobquest.se. Din ansökan ska innehålla cv, personligt brev, namn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten)
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
kontakt@jobquest.se Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal.
När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer
Om Jobquest:
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.
Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid möjlighet till förlängning
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKirsi Andersson
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm
KontorsadressUpplandsgatan 7 11123 Stockholm
Jobbnummer 3611780
Observera att sista ansökningsdag har passerat.