VD-assistent / chefsassistent / koordinator / administratör / om

Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-12-08

Företaget
Företaget är ett internationellt familjeägt företag som erbjuder bageri-, konfektyr-, kex- och spannmålsprodukter samt måltids- och cafétjänster av hög kvalitet. Tjänsten är placerad på företagets huvudkontor i Lindhagen.


Dina arbetsuppgifter
Som VD-assistent arbetar du dedikerat gentemot personer i ledningsgruppen och du ansvarar för all service som är kopplad till deras administrativa behov. Syftet med rollen är att underlätta deras dagliga arbete. Till dina arbetsuppgifter hör bland annat att kalenderadministration, möteskoordinering, hantera bokningar av resor och förberedelser av digitala presentationer inför möten. Vid månadsboksluten ansvarar du för registrering av kvitton samt att hantera fakturor löpande. Du finns även behjälplig för att assistera vid anordning av interna och externa projekt och events.


Kvalifikationer
• Minst tre års arbetslivserfarenhet av att arbeta i en serviceorienterad roll och erfarenhet av administration i en koordinerande roll
• Meriterande med eftergymnasial utbildning, speciellt om det är inom HR eller ekonomi
• God system- och datorvana
• Goda kunskaper i Office-paketet. Meriterande med erfarenhet av kalenderhantering i Outlook eller motsvarande program
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska

För att trivas i rollen tror vi att du gillar att driva ditt eget arbete framåt och har förmågan att arbeta lösningsfokuserat. Vi tror vidare att du har förmågan att strukturera och planera ditt arbete väl. Då arbetet innefattar mycket nära dialog med olika medarbetare i organisationen har du en god kommunikativ förmåga och vågar ta initiativ i dessa sammanhang. Du är alltid tydlig och transparent, håller vad som lovas, agerar professionellt och är affärsmässig i alla lägen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Executive assistant, chefsassistent, VD-assistent, administration, administratör, chefssekreterare, sekreterare, Stockholm, heltid, omgående

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Chloé Ekeram chloe.ekeram@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3844463

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: