VD-assistent
Ichr-Academic Sales I Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ichr-Academic Sales I Stockholm AB i Stockholm Är du en strukturerad och lösningsorienterad person som gillar att arbeta varierat och vill ta ett övergripande helhetsansvar? Vill du axla en administrativ roll som du har möjlighet att själv vara med och forma? Då har du nu chansen att söka tjänsten som VD-assistent hos Angerfelt El & Entreprenad, och vara med på en resa i ett tillväxtbolag!
Publiceringsdatum2022-03-10Om företagetAngerfelt El & Entreprenad är ett etablerat företag som arbetar med tjänster inom el-och teleanläggningar. Bolaget grundades 2016 av nuvarande VD, Fredrik Angerfelt, som har över 20 års erfarenhet av branschen. De senaste två åren har företaget expanderat kraftigt och har i dagsläget 4 anställda montörer. Företaget befinner sig på en fortsatt tillväxtresa, och söker nu någon som vill vara med och skala upp verksamheten genom att ta ett helhetsansvar för bolagets administrativa delar.
Om tjänstenVi söker en VD-assistent med erfarenhet av löneadministration som vill vara med på resan i ett snabbväxande företag. Du bistår VD:n genom att vara ett administrativt stöd och bollplank. I rollen kommer du att arbeta brett och vara drivande i frågor som rör struktur och organisering, du motiveras därför av tanken på att vara med och forma rutiner.
Du kommer att arbeta på plats på kontoret i Frihamnen i en koordinerande roll, där du har ett nära samarbete med VD:n samt agerar första kontaktpunkt för personal och kunder. Vi vill därför att du som söker är serviceorienterad och trivs med att arbeta självständigt och att ta mycket ansvar. Fokus kommer ligga på att underlätta och avlasta för VD:n i det dagliga arbetet, främst när det gäller lönehantering och administration. Om du dessutom har tidigare erfarenhet av löpande bokföring och/eller redovisning, som kan bidra till att företaget kan flytta delar av sin ekonomihantering internt, så ser vi det som ett stort plus!
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Löneadministration
• Samordna & koordinera tillsammans med VD
• Attestera & betala leverantörsfakturor
• Bokföra samt följa upp inbetalningar
• Hantera ansökningar för ROT-avdrag
• Hantera personalärenden t.ex. vid sjukskrivning och ledighet
• Övriga administrativa uppgifter
Erfarenheter vi tror att du har
• Utbildning inom löneadministration eller likvärdig relevant utbildning
• Arbetslivserfarenhet inom lönehantering
• Goda kunskaper i Office-paketet
• God förmåga i skriftlig och muntlig kommunikation
Meriterande
• Kunskap om hantverkarbranschen
• Erfarenhet av att analysera ekonomiska rapporter
• Erfarenhet av löpande bokföring och redovisning
Övrig informationStart: April/maj
Omfattning: Heltid, kontorstid
Placering: Frihamnen, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Om det här är en roll som skulle passa dig, tveka inte att skicka in din ansökan! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Angerfelt El & Entreprenad samarbetar för den här tjänsten med ICHR, som är ansvariga för hela rekryteringsprocessen. För frågor eller mer information om tjänsten vänligen kontakta Julia Pettersson via telefon + 4673 508 78 50 eller maila
julia.pettersson@ichr.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagICHR-Academic Sales i Stockholm AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ichr-Academic Sales I Stockholm AB (org.nr 559165-5203),
https://www.ichr.se/ Arbetsplats Ichr
Kontakt julia.pettersson@ichr.se
julia.pettersson@ichr.se Jobbnummer 6422772
Observera att sista ansökningsdag har passerat.