VD assistent med goda Excelkunskaper

SW / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg, och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!

SW söker för kunds räkning en Vd-assistent till norrförort.  Kunden är ledande inom tillverkning av elektriska och elektroniska produkter som används inom kommunikation, hemelektronik, industriteknik, energi och transport. De sitter i trivsamma lokaler är ett glatt gäng på 30 pers.

Tjänstebeskrivning
I rollen som Vd-assistent kommer du att bistå Vd:n med hjälp och du kommer bl.a att;

•        Inhämta och sammanställa rapporter

•        Skicka rapporterna till kontoren utomlands

•        Göra enklare powerpointpresentationer utifrån rapporterna

•        Boka hotell och restauranger för både interna och externa möten

•        Delta under möten och föra anteckningar till protokoll

•        Samla in uppgifter och delta i budgetprocess

Du kommer även att vara behjälplig med allmänna administrativa uppgifter som både rör vd:n men även övriga kontoret. Du välkomnas till ett härligt arbetsklimat med trevliga kollegor.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som minst har en gymnasieutbildning men du får gärna har läst vidare på högskola/KY utbildning.  Du ska vara en van användare av Excel och flytande i tal och skrift i svenska och engelska. Om du har förståelse för ekonomi och har erfarenheten från liknande arbetsuppgifter är det en merit men inget krav.

Som person är du driven och lösningsfokuserad. Du är inte rädd för att ställa om i dina arbetsuppgifter och jobbar prestigelöst. Du har ett lättsamt sätt och sprider positiv stämning omkring dig samtidigt som du har ett stort engagemang för arbetsuppgifterna. Du har ett noggrant, effektivt och ordningsamt arbetssätt och du har en hög servicekänsla.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med start 2015-06-15 -2016-06-15 med anställning hos SW till . Därefter finns stora möjligheter att därefter gå över till kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anette Skantz, 08-407 55 66.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Varaktighet, arbetstid
Dagtid Heltid

Publiceringsdatum
2015-05-14

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anette Skantz +46 8 407 55 66

Företag
SW

Adress
SW
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, 4 tr

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2294843

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: