Värdinna/receptionist till finansbolag (deltid)
Arena Personal Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.
Vi söker nu dig som har tidigare receptionsvana och vill arbeta som receptionist/värdinna i moderna, trevliga lokaler vid ett finansbolag i Stockholm city. Arbetsuppgifterna kommer huvudsakligen bestå av klassiskt värdinna/receptionsarbete dvs. du tar emot besökare då du har uppgiften att göra deras besök så trivsamt som möjligt. Vid konferenser och event kommer du har en nyckelroll vid planering, bokning och genomförande. Du kommer även regelbundet att vara ansvarig för att ordna kaffe och luncher, liksom att se ditt att köket och konferensrummen är i gott skick. I rollen ingår även att vara ansvarig för posthanteringen.
Vi tror att jobbet kan passa utmärkt för sig som är student och vill ha ett extraarbete då arbete sker vid behov med tjänstgöring upp till halvtid. Arbetstiderna är 08:30-17:30. De tiderna som än så länge är bokade är den 8 och 14 december, då du får upplärning, samt 3-5 januari. Uppdraget kommer sedan fortsätta under våren 1-3 dagar i veckan.
För att lyckas i rollen är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av arbete som receptionist eller värdinna. Service är din ledstjärna och tycker om att göra ?det lilla extra? med ett leende på läpparna för besökare, medarbetare och kunder. Som person är du positiv, utåtriktad och prestigelös samt är duktig på att prioritera. Du har bra datorvana och är en god administratör som värdesätter struktur och noggrannhet. Det är viktigt att du har ett flexibelt förhållningssätt och har förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift. Självklart är du också en punktlig och lojal medarbetare som är mån om att på ett personligt, engagerat och professionellt sätt få besökare och medarbetare att känna sig varmt välkomna och omhändertagna.
Låter detta intressant och du har den profil vi söker? I så fall är du välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och personligt brev. Vi tar endast emot ansökningar via våra hemsida:
http://www.arenapersonal.com/s%C3%B6ka-lediga-tj%C3%A4nster-jobb.aspx?JobAdId= 293716
Eventuella frågor besvaras av Isabelle Lilja, tel: 08-587 117 04. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då tjänsten ska tillsättas snarast och intervjuer sker löpande.
Publiceringsdatum2010-11-30Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-12-17
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktIsabelle Lilja, Personalansvarig, 08 587 117 04 (tel direkt)
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Box 30117
10425 Stockholm
KontorsadressAlströmergatan 14
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-58711700
Faxnummer: 08-4118490
Jobbnummer 789730
Observera att sista ansökningsdag har passerat.