Vårdare till boendet Viljan (vikariat)
Finspångs kommun, Finspångs kommun - Socialförvaltningen / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Finspång
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Finspång,
Norrköping,
Linköping,
Vingåker,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Finspångs kommun, Finspångs kommun - Socialförvaltningen i Finspång Socialförvaltningens verksamhet består av äldreomsorg, särskild omsorg, psykiatri och individ- och familjeomsorg.
Publiceringsdatum2008-07-03ArbetsuppgifterDu kommer att ge stöd och hjälpinsatser i vardagen till en kille med måttlig utvecklingsstörning samt ADHD. Stöd med ADL, struktur, tydlighet och förutsägbarhet i alla situationer.
Schemalagd arbetstid.
KvalifikationerAtt arbeta efter fastställda scheman och rutiner.
Förmåga att arbeta självständigt och samarbeta med andra , personal i gruppen/boendet, anhöriga, skola.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet
Vi ser gärna att du har en utbildning t ex vårdare eller annan utbildning som bedöms likvärdig av arbetsgivaren. Erfarenhet av arbete med utvecklingsstörning, ADHD är av största vikt.
Körkort B.
Arbetstider och omfattningVikariat, tillträde: 2008-08-13 eller enligt överenskommelse. - 2008-11-13
ErsättningLön/Sysselsättningsgrad: 50-75% Varaktighet ca tre månader.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-07-15
För att kunna ge bästa möjliga service till våra kommuninvånare eftersträvar vi en
personalsammansättning som speglar mångfalden i vår kommun. Vi ser gärna
sökande som bidrar till detta.
Rekryteringen genomförs under förutsättning av erforderliga beslut.
Ange följande referens när du ansöker: MH080715
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMargareta Handell, 0122-854 92
Facklig kontaktAnita Grundström, 0122-857 17
FöretagFinspångs kommun, Finspångs kommun - Socialförvaltningen
AdressFinspångs kommun, Finspångs kommun - Socialförvaltningen
Bergslagsvägen 13 - 15
61280 Finspång
Jobbnummer 263731
Observera att sista ansökningsdag har passerat.