Vårdadministratör, Barn- och ungdomspsykiatriska kliniken
Region Östergötland / Administratörsjobb / Linköping
2019-02-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vårdadministratör, Barn- och ungdomspsykiatriska kliniken" (publicerad 2020-07-02) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Östergötland i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige På barn- och ungdomspsykiatriska kliniken i Linköping bedrivs kvalificerat psykiatriskt utrednings- och behandlingsarbete. Kärnverksamheten består av öppen-, sluten- och mellanvård samt av flera subspecialiserade enheter. På kliniken strävar vi mot en god arbetsmiljö samt ett varmt och öppet arbetsklimat med högt i tak. Vi ser mycket positivt på viljan och kraften i personlig och professionell utveckling varför vi erbjuder goda utbildningsmöjligheter. Förbättrings- och utvecklingsarbete är en del av vår vardag och vi bedriver även undervisning och forskning. Barn- och ungdomspsykiatriska kliniken, med sina cirka 160 anställda, är i dagsläget inne i en spännande utvecklingsfas där vi tillsammans får möjlighet att påverka och utforma framtidens barnpsykiatri. Vill du vara med i arbetet för barn och ungdomar? Vi erbjuder en spännande arbetsplats med ett väldigt viktigt uppdrag och kollegor som har stor professionalitet och kompetens. Välkommen att bli en av oss!
Arbetsplats BUP, US
Publiceringsdatum2019-02-28Dina arbetsuppgifterÄr du intresserad av att bli en viktig medspelare i ett stort, erfaret och välfungerande administrativt team?
Vi på BUP, universitetsjukhuset har nu möjlighet att erbjuda dig, vårdadministratör, ett varierat och stimulerande arbete. Dina huvudusakliga uppgifter kommer att vara sedvanligt vårdadministrativt arbete så som patient- och verksamhetsadministration, journaldokumentation, bokning, remisshantering, gruppadministration samt bemanning av receptionen. Då vi är en stor klinik, där det administrativa teamet har ett brett uppdrag, finns goda möjligheter till individuell utveckling samt egna ansvarområden.
Erfarenhet och utbildningVi söker dig med adekvat utbildning till vårdadministratör eller medicinsk sekreterare. Du har goda kunskaper i regionens data- och journalsystem, Cosmic samt kommunicerar på ett tydligt och obehindrat sätt i tal och skrift. Har du erfarenhet av arbete i Heroma och/eller Unit4Business är det en merit.
Dina personliga egenskaperSom person är du noggrann, flexibel och serviceinriktad. Du samarbetar bra med andra människor och ser allas lika värde som en självklarhet. Du har lätt för att organisera och prioriterar på ett effektivt sätt, är självständig och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du trivs med att samverka mellan olika yrkeskategorier och att vara delaktig i verksamhetens utveckling.
Anställning och information
Det här är en tillsvidaretjänst från den 1 maj 2019 eller enligt överenskommelse.
Upplysningar om tjänsten lämnas av:
Enhetschef Anna Kjellberg, 010-103 78 89,
anna.kjellberg@regionostergotland.seFacklig företrädare för Vision är Anna Åkerbjörk, 010-103 64 33,
anna.akerbjork@regionostergotland.seSå ansöker duSista ansökningsdag är den 17 mars 2019.Vi arbetar med löande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst CVU Direkt, 010-103 60 00, under kontorstid.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag, som Region Östergötland inte har avtal med, samt försäljare av ytterligare platsannonser.
Region Östergötland
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning fr o m 1 maj 2019 eller enligt överenskommelse Ej specificerat
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRegion Östergötland
AdressRegion Östergötland
BUP, Westmansgatan 27A
58216 Linköping
KontorsadressBUP, Westmansgatan 27A
Jobbnummer 4639804
Observera att sista ansökningsdag har passerat.