Vår Service Desk behöver ytterligare en superstar!
24 Solutions AB / Supportteknikerjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 24 Solutions AB i Nacka,
Stockholm,
Göteborg,
Mölndal eller i
hela Sverige Du får jobba med ett kul gäng som arbetar som ett riktigt team, där en utmaning aldrig är för stor och där du kan vara med och påverka. För oss är det självklart att du får möjlighet att växa både som person och i din yrkeroll, inte minst då vi jobbar i en bransch som ständigt förändras och 24 Solutions vill hålla sig i framkant gällande tekniken.
Som den superstar du är hanterar du i den här rollen allt från supportsamtal, standardbeställningar till kritiska incidenter. Du är ofta kundens huvudsakliga kontakt på tekniksidan och du tror på att kunder förtjänar exceptionell kundvård. Inte minst eftersom vår kundsupport är en jätteviktig del i vårt erbjudande.
Har du det som krävs?
Du är en person som sätter kunden i fokus i allt du gör.
Du gillar att arbeta i ett högt tempo och strukturerat.
Du är initiativrik och en lagspelare.
Du tycker om att jobba i en ständigt föränderlig bransch och är anpassningsbar.
Du tycker om att ta dig an utmaningar.
Du delar gärna med dig av din kunskap.
Du är driven och vill utvecklas.
Du vill ha möjlighet att växa både som person och i din yrkesroll.
Publiceringsdatum2018-10-11ErfarenheterDu är en person som sätter kunden i fokus i allt du gör.
Du gillar att arbeta i ett högt tempo och strukturerat.
Du är initiativrik och en lagspelare.
Du tycker om att jobba i en ständigt föränderlig bransch och är anpassningsbar.
Du tycker om att ta dig an utmaningar.
Du delar gärna med dig av din kunskap.
Du är driven och vill utvecklas.
Du vill ha möjlighet att växa både som person och i din yrkesroll.
ErfarenheterGoda kunskaper inom Windows & Linux som serveroperativsystem
Grundläggande kunskaper om nätverk och felsökning i nätverk
Erfarenhet av virtualisering, primärt VMware
Vana av ärendehanteringssystem
Dessutom är det meriterande om du har
Erfarenhet av ITIL
ISO 9001, ISO 14001 & ISO 27001
PCI DSS
UtbildningsbakgrundVi ser gärna att du har relevant utbildning från gymnasiet eller yrkeshögskola, samt minst ett års erfarenhet från en liknande tjänst.
Dina personliga egenskaperServiceinriktad, noggrann och ansvarsfull
Djupt teknikintresserad
Stresstålig
God samarbetsförmåga och ett systematiskt tillvägagångssätt
Lätt för att kommunicera i tal och skrift på svenska, samt även på engelska
Förbättringsorienterad och initiativrik
Vi sitter i nya fräscha lokaler i Sickla.
Tillträde och ansökan
Heltid. Tillsvidare med start omgående eller enligt överenskommelse.
Känner du att du passar i en dynamisk mindre organisation med en stor utvecklingspotential är du välkommen att skicka in din ansökan till Kristian Roos,
kristian.roos@24solutions.com.
Du får jobba med ett kul gäng som arbetar som ett riktigt team, där en utmaning aldrig är för stor och där du kan vara med och påverka. För oss är det självklart att du får möjlighet att växa både som person och i din yrkeroll, inte minst då vi jobbar i en bransch som ständigt förändras och 24 Solutions vill hålla sig i framkant gällande tekniken.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-10
Företag24 Solutions AB
Adress24 Solutions AB
smedjegatan 2c
13154 Nacka
KontorsadressSmedjegatan 2c
Jobbnummer 4396436
Observera att sista ansökningsdag har passerat.