Vaktmästare till kund i Solna

serveOffice ab / Vaktmästarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla vaktmästarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och efter 25 år i branschen har vi all den erfarenhet och kompetens som behövs för att kunna skapa de bästa förutsättningar för våra medarbetare. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och medlemmar i Srf konsulterna. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se .

För kunds räkning söker vi nu en vaktmästare till ett företag i Solna. Tjänsten är på konsultbasis med start omgående och pågår fram till mars, med chans till förlängning.

Publiceringsdatum
2016-10-26

Dina arbetsuppgifter
Som vaktmästare hos kund kommer du att ha ansvar för hanteringen av post och kontorsmaterial samt för möblering, flytt och förberedning av rum inför möten. Du bör ha ett sinne för service då du kommer hjälpa IT och receptionen med vanligt förekommande arbetsuppgifter och ha en del kundkontakt. Enklare fastighetsskötsel förekommer också, så som byte av ljuskällor, klippa gräs och skyffla snö. Tunga lyft förekommer. 

Kvalifikationer 
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och ser gärna att du är social, nyfiken och glad. För att passa i denna roll tror vi att du kan ta egna initiativ och gillar att arbeta. Vi söker dig som är tillgänglig omgående. 

Som konsult hos serveOffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor, och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal är nöjd och mår bra.

Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice! 

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast genom att svara på detta mejl. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Stina Hauschildt på 073-779 40 59 eller stina.hauschildt@serveoffice.se .

Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanning

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Stina Hauschildt, Konsultchef 073-779 40 59

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Kontorsadress
Box 617 19126 Sollentuna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3128641

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: