Uthyrare, Castellum

Nyckelrekrytering AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nyckelrekrytering AB i Stockholm, Danderyd, Huddinge, Järfälla, Botkyrka eller i hela Sverige

Huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter
• Identifiera nya potentiella kunder och affärsmöjligheter och matcha dem till befintliga lokaler
• Bearbeta potentiella kunder via telefonkontakt
• Kravställning och analys av kundernas behov av lokaler
• Utifrån en behovsanalys ta fram förslag på utformning av lokal efter kundens behov
• Förbereda vakanta lokaler
• Genomföra sälj- och marknadsaktiviteter
• Genomföra första mötet med kunden samt visning av lokaler
• Specificera kundens önskemål och förmedla förslag på hyresgästanpassningar till Förvaltning för kostnadsuppskattning
• Offerera, förhandla och upprätta hyresavtal
• Administration i CRM verktyg

Uthyrare
Som uthyrare ska du hyra ut företagets befintliga lokaler och nyproduktionsprojekt till nya kunder. Genom ett proaktivt arbetssätt ska du identifiera och bearbeta nya kunder i syfte att skapa nya affärsmöjligheter. För detta krävs en förståelse för kundernas verksamheter och olika behov av lokaler samt kunskap om Castellums erbjudanden.
Avdelningen består av 5 uthyrare i region Stockholm som arbetar självständigt med hela processen från leads till kontrakt. Främsta kontaktytorna i rollen är kunder, förvaltare, projektledare, arkitekter, byggentreprenörer, fastighetschefer samt kollegor på den egna avdelningen. Rapportering sker till uthyrningschefen.

Kravprofil

• Du har tidigare erfarenhet av uppsökande B2B försäljning med stora belopp där du sålt mot ledande positioner.
• Du har en god förståelse för olika branscher och verksamheter och deras olika behov av lokaler.
• Du är van vid att jobba med längre säljcykler.
• Du är skicklig på behovsanalys och kravställning
• Branscherfarenhet är inget krav

Publiceringsdatum
2016-12-06

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är proaktiv i ditt arbetssätt och har lätt för att ta nya kontakter. För att lyckas i tjänsten så behöver du en stark inre drivkraft och ett genuint intresse för att göra affärer. Du har en god analytisk förmåga samt ett strukturerat och lösningsorienterat sätt att arbeta.
Vidare så är du lyhörd, förtroendeingivande och bra på att skapa långsiktiga kundrelationer. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vi är ett av Sveriges största börsnoterade fastighetsbolag med ett fastighetsvärde på drygt 70 miljarder kronor. Du möter oss i fem starka tillväxtregioner i Sverige och i Danmark. Vi är inriktade på kommersiella fastigheter och driver vår verksamhet genom 23 affärsområden med ca 430 medarbetare.

Castellum består av sex lokala dotterbolag. Just nu förändrar vi organisationen och samlar hela verksamheten under det gemensamma varumärket Castellum. Bakgrunden är att vi vill fortsätta växa och utvecklas samtidigt som vi stärker beslutskraften lokalt och utvecklar samarbetet inom koncernen.

Besök vår hemsida: www.castellum.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-05

Företag
Nyckelrekrytering AB

Adress
Nyckelrekrytering AB
Box 24 053
10450 Stockholm

Kontorsadress
Karlavägen 100

Jobbnummer
3199122

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nyckelrekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nyckelrekrytering AB: