Utåtriktad helpdesktekniker till Jönköping

InfoCare Service AB / Supportteknikerjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos InfoCare Service AB i Jönköping, Haninge, Skövde, Borås, Mjölby eller i hela Sverige

InfoCare Proffs IT är ett dotterbolag till InfoCare Service AB, Nordens ledande IT-serviceföretag.
Till Jönköping söker vi löpande duktiga och serviceinriktade helpdesktekniker för uppdrag på first line supporten. Vi söker dig med IT-relaterad högskoleutbildning, stort IT-intresse och som alltid vill ge den bästa servicen!

Publiceringsdatum
2013-01-10

Dina arbetsuppgifter
I rollen som helpdesktekniker är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Teknisk support till företagets kunder via telefon
• Problemlösning (exempelvis kontohantering mm)
• Ärendehantering

Kvalifikationer
För att passa i rollen som helpdesktekniker ser vi att du har:

• Högskoleutbildning inom IT
• Goda kunskaper om Windows-plattformen
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och i skrift
• Mycket meriterande med tidigare erfarenhet från helpdesk eller servicedesk
• Meriterande med telefonvana

Som helpdesktekniker är det viktigt att du har ett stort intresse för IT och teknik, är stresstålig, och gillar att ge support.
Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och som kan uttrycka dig väl i både tal och skrift då arbetet innebär mycket kundkontakt och registrering i ärendehanteringssystem. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är meriterande, men vi lägger allra störst vikt vid att hitta rätt person med ett stort driv och engagemang.
Du kommer att vara anställd av InfoCare Proffs IT och uthyrd till kundföretaget där du kommer att ingå i ett trevligt team tillsammans med andra i helpdesktekniker.

Om Du känner igen dig i ovanstående beskrivning så ber vi Dig söka omgående. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Därför kan uppdraget komma att tillsättas innan ansökningstidens utgång. I ansökan måste IT-kunskaper, IT-utbildningar och tidigare erfarenheter tydligt framgå.
Ange "Helpdesktekniker - Jönköping" i ämnesfältet.
Välkommen med din ansökan! Ansökningar och eventuella frågor skickas till ProffsIT@infocare.se

Vi undanber oss vänligen all rekryteringshjälp!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-02-09
Ansökan kan skickas till e-postadress: proffsit@infocare.se

Kontakt
Eva Bexelius, Konsultchef proffsit@infocare.se

Företag
InfoCare Service AB

Adress
InfoCare Service AB
Box 20016
16102 BROMMA

Kontorsadress
Karlsbodavägen 39

Övriga kontaktuppgifter
E-postadress: proffsit@infocare.se

Jobbnummer
1433909

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från InfoCare Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos InfoCare Service AB: