Uppstartsansvarig / Hyres- och avgiftsadministratör till bolag i central...

Rp Rekrytering Bemanning AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Vår kund är en av Sveriges ledande digitala plattform för bostadsrättsföreningar. Företaget tillhandahåller och utvecklar digitala och innovativa tjänster för konsumenter, företag och bostadsrättsföreningar och har idag fler än 200 000 unikare användare varje månad.

DIN ROLL:

Som Uppstartsansvarig har du huvudansvaret för att ta emot nya förvaltningskunder. I onboardingprocessen ingår att importera och kvalitetssäkra stora mängder data. Till din hjälp kommer du ha ett mindre team av timanställda. Du kommer även kommunicera med de nya bostadsrättsföreningarna via mail och telefon samtidigt som du säkerställer en hög kundnöjdhet.

VEM ÄR DU?

För att lyckas krävs att du är noggrann, kvalitetsmedveten och strukturerad. Du behöver vara serviceminded och ha en förmåga att sätta kunden i fokus samtidigt som du säkerställer att tidsplaner efterlevs. Då uppstarten är extra koncentrerad till slutet av varje kalenderår behöver du uppskatta projektliknande arbete som stundtals kan vara mer arbetsintensivt och krävande.

För att vara effektiv i ditt arbete behöver du ha mycket god datorvana och en fallenhet för lära dig system.

Vi ser även att du har:

• Någon sorts erfarenhet från att jobba med hyror eller avgiftsadministration hos antingen en förvaltare av hyresfastigheter eller bostadsrättsföreningar.
• Ekonomisk utbildning är en fördel men inte ett krav.

Det är meriterande om du sitter eller har suttit med i styrelsen för en bostadsrättsförening, men inget krav.

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.

ÖVRIG INFORMATION

• Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-09-09

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Bara Posten Bemanning

Kontakt
Felicia Salazar
felicia.salazar@rpbemanning.se

Jobbnummer
6965860

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: