Uppdragsansvarig till huvudkontoret i Stockholm
Liv ihop AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Liv ihop AB i Stockholm,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge,
Sollentuna eller i
hela Sverige Som uppdragsansvarig har du daglig kontakt med uppdragsgivare och assistenter.
I rollen som uppdragsansvarig är din främsta arbetsuppgift att säkerställa att våra assistansuppdragen håller god kvalité och att våra uppdragsgivare får de stöd som dem önskar.
Du ansvarar för den social dokumentationen, budgetarbetet, tidrapportering, schemaläggning, rekrytering och fungerar som en länk mellan uppdragsgivare, assistent och arbetsledare.
Du ser till att det dagliga arbetet fungerar i samråd med uppdragsgivaren och arbetsledaren i gruppen. Vidare skickar du räkningar till försäkringskassan/kommun, kontaktar myndigheter samt rapporterar till ekonomiavdelningen.
Vi tillämpar flextid vilket innebär att du kan anpassa arbetstider efter ditt privatliv. Vi har en jour som är tillgänglig dygnet runt vilket innebär att det kan ibland kan innebära arbete utanför kontorstid och vissa helger.
Vi söker nu dig som vill bli del av vårt team i Stockholm.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från assistansbranschen och tycker om att arbeta tillsammans med människor.
Du är duktig på att knyta kontakter och har ett genuint intresse för människor och har lätt för struktur och administration.
Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Om du är en engagerad och ansvarstagande person som kan hitta på arbetsuppgifter utan instruktioner och kan ta kritik så har du potential att utvecklas till ledare. Vi ger ansvar, du förvaltar det ansvaret.
Du löser dagliga problem och ingen dag är den andra lik.
Det är meriterande om du har arbetat i branschen. Lämplig bakgrund kan vara socionom, administratör, säljare, jurist eller projektledare. Har du erfarenhet av arbetsmiljöfrågor, social dokumentation, LSS och personalfrågor är det meriterande.
Har du nära till skratt och glimten i ögat så kommer du trivas hos oss.
Liv ihop AB är en koncern inom vård och omsorg med värdegrunderna respekt, engagemang och transparans.
Vi växer genom kvalitet och service och nästan uteslutande genom kunders rekommendationer.
Vårt team utgör kundernas och assistenternas stöd och vi hanterar deras administration.
Till din hjälp har du vår kompetenta stab med ekonomer, jurister och rekryterare.
Vi har drygt 1.200 medarbetare och är en av de största aktörerna i Sverige inom personlig assistans.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten påbörjas med en provanställning på 6 månader.
Publiceringsdatum2019-01-03Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-31
Ange följande referens när du ansöker: Ansökan uppdragsansvarig
KontaktNathalie Fröberg
nathalie.froberg@livihop.seFöretagLIV IHOP AB
AdressLIV IHOP AB
Tegelviksgatan 40
11641 STOCKHOLM
KontorsadressTegelviksgatan 40
Jobbnummer 4535732
Observera att sista ansökningsdag har passerat.