Uppdragsansvarig sökes i Göteborg
Olivia Personlig Assistans AB / Administratörsjobb / Göteborg
2015-02-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Uppdragsansvarig sökes i Göteborg" (publicerad 2016-12-14) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Olivia Personlig Assistans AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Olivia Personlig Assistans är en större assistanssamordnare. Vi erbjuder personer med funktionsnedsättning råd och stöd när det gäller att anställa personliga assistenter och administrera den personliga assistansen. Vi har idag 230 uppdragsgivare och 1000 assistenter som gör ett fint jobb varje dag året runt. Vi finns på ett 10-tal platser i landet.
Olivias verksamhet grundar sig på en humanistisk värdegrund som kan sammanfattas med begreppen kunskap och känsla. Vi erbjuder dig ett omväxlande och stimulerande arbete i en dynamisk miljö där egna initiativ och idéer uppskattas.
Nu söker vi en uppdragsansvarig till vår verksamhet inom personlig assistans i Göteborg. Vi är ett kontor som idag består av en enhetschef, två uppdragsansvariga och ett kundombud. Som uppdragsansvarig är du ansvarig för administrationen av ett antal assistansgrupper. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. rekrytering och introduktion av assistenter, ansvar för personalmöten, utvecklings- och lönesamtal, delegerat ansvar för assistenternas arbetsmiljö, externa kontakter med Försäkringskassan, kommunen och facket, hantering av tidsrapporteringssystem som även inkluderar dokumentation samt rapportering och administration av assistanstimmar.
Vi söker dig som har en adekvat akademisk utbildning från vården eller det sociala området, gärna med erfarenhet av arbetsledning. Det är önskvärt att du har kunskap om lagstiftning rörande personlig assistans. Det är viktigt att du är energisk och stresstålig samt att du har en stark känsla för service. Social kompetens är en förutsättning eftersom detta arbete präglas av ständig interaktion med kollegor, assistenter och kunder.
Datavana är ett krav då vårt system för schemaläggning, bemanning och lönehantering är datoriserat, all journalföring och övrig dokumentation sker även det i detta system.
Körkort är ett krav då flera kunder är bosatta utanför Göteborgs tätort.
Vikariat på 75 % tom 2015-12-31 med möjlighet till utökad tjänstgöringsgrad och förlängning.
Oreglerad arbetstid.
Fast månadslön, individuell lönesättning. Kollektivavtal finns.
Start april/maj 2015 - bra om det finns flexibilitet gällande semesterperiod.
Låter detta intressant är du välkommen att skicka in en fullständig ansökan.
Publiceringsdatum2015-02-03Arbetstider och omfattningDeltid Rekrytering
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelena Erixon, Verksamhetsledare 031-3897731
FöretagOlivia Personlig Assistans AB
AdressOlivia Personlig Assistans AB
Trädgårdsgatan 3
11343 Göteborg
KontorsadressTrädgårdsgatan 3 41108 Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2152809
Observera att sista ansökningsdag har passerat.